Toon posts:

[Audigy2] Installatie problemen van Drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle topics doorgezocht maar ik heb helaas niet het volgende kunnen vinden :

Als ik mijn broers computer formateer en dan de nieuwste Audigy 2 Drivers download en wil installeren meld het het volgende : "THere have been VXD drivers detected please remove them before installing the WDM drivers"

Ik heb alles weg gegooid uit de devicemanager an de kaart al van plaats veranderd maar ik krijg nog steeds een hele grote middlevinger van de Audigy 2.

Mijn broer was zo slim om ook maar zijn CD kwijt te maken waarop de drivers zaten die wel werkte.

Weet iemand waar ik de CD kan downloaden, of beter nog hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb ook geprobeerd om de drivers uit te pakken en dan te installeren, dit doet het maar dan is er helemaal geen geluid noch een firefire port.

Allemaal erg raar.

ik hoop dat iemand me kan helpen dit is deprimerend :(

++AANVULLING++

Ik heb de compaq drivers geprobeerd met hetzelde effect :-/ dus ik hoop dat iemand dit probleem eerder heeft gehad en opgelost :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 09:32 ]

Verwijderd

Start de installatie van de Creative drivers eens op met /w als parameter. Dan bypass je de controles. Normaliter zou je inderdaad eerst die vxd drivers op moeten ruimen voordat je wdm drivers installeerd. Die twee bijten elkaar, niet normaal.

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik het goed begrijp een shortcut maken en dan gewoon /w ernaast zetten?

thanks ga het nu proberen!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus de shortcut gecreerd en toen een /w ion de target gedaan dat werkte niet op de setup.exe en dat werkte niet doe ik het wel goed?

Verwijderd

start/run c:/setup /w
c: vervangen door de directory waar de setup staat. Ik weet niet of dit via een shortcut werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt helaas niet, hij blijft ouwehoeren over die drivers, ik hoorde van iemand dat er een file was van creative die al die VXD rotzooi zou weg kunnen gooien.

Maar de /w werkt niet zo te zien, heb ook geen zin om een CD te kopen bij creative :()

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Ik ben bang dat je toch echt die cd moet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
je zou zeker niet bij enige kans ADSL hebben ? :P damn wat een but actie van creatie :(
Pagina: 1