• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Ik ben nu al zeker 2 dagen bezig een oplossing te vinden voor mijn volgende probleem.

Ik heb een aantal java midlets voor op de nokia maar ik krijg ze niet op de telefoon ingeladen.

Het probleem is dat er geen .jad files bij zaten waardoor de nokia software niet weet wat hij er mee aan moet.

Is er een manier de .jad files aan te maken of door een ander programma te gebruiken dat geen .jad files nodig heeft ??????

Ik weet dat 't mogelijk is om via een wap site de applets in te laden maar gratis over IRDA heeft mijn voorkeur. >:)

Oh ja de telefoon waar 't om gaat is de nokia 6610/6100

[ Voor 7% gewijzigd door r_kluft op 15-04-2003 09:26 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

als ik kijk op Google dan zie ik dat bij veel downloads zowel de JAD als de JAR wordt aangeboden. Daarom denk ik dat je bij het downloaden van de JAR ook de JAD moet downloaden en dat je deze kunt gebruiken om het spul te uploaden

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb even een JAD gedownload en dit is de content:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
MIDlet-Name: Pang
MIDlet-Version: 0.9.4
MIDlet-Vendor: www.granveaud.com
MIDlet-Info-URL: http://www.granveaud.com/
MIDlet-Jar-URL: Nokia 5100 (portrait).jar
MIDlet-Jar-Size: 147305
MIDlet-1: Pang, , Main
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0

Lijkt me dus dat je deze zelf kunt maken :? :)

Sterker nog:

[google=jad nokia creating] 1e hit

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 15-04-2003 09:31 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Alvast bedankt iedereen.

Ik heb dus gewoon de hele tijd met de verkeerde zoekwoorden zitten zoeken. 8)7

Mochten er nog meer ideeën zijn dan hoor ik graag.

Bedankt

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk dat deze vraag prima in het volgende topic past: post hier de kewlste mobiele java midlets

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.