Ik heb chello internet met nog zo'n (oude) groene Terayon modem. Sinds het weekend doet die modem raar. Zomaar ineens gaat het online ledje uit en knipperen de onderste (Receive en Send) leds. Soms knipperen ze allebei en soms blijft de send branden en knippert alleen de receive. Meestal gaat na een tijdje de online led ook weer branden maar dan orange / rood 
Zoiets als dit

of dit

Soms gaat ie weer online als ik ff de stroom eraf haal maar meestal niet. Dan gaan of de 2 onderste leds weer groen knipperen en soms gaat daarna ook de online led weer rood branden als hierboven. Meestal als ie ff online gaat kan ik heel ff het internet op maar dan is het wel een stuk trager. Gistermorgen had ik overigens helemaal geen last van dit probleem....
Wat kan dit nou zijn? zou de modem stuk zijn of is de verbinding gewoon brak
Zoiets als dit

of dit

Soms gaat ie weer online als ik ff de stroom eraf haal maar meestal niet. Dan gaan of de 2 onderste leds weer groen knipperen en soms gaat daarna ook de online led weer rood branden als hierboven. Meestal als ie ff online gaat kan ik heel ff het internet op maar dan is het wel een stuk trager. Gistermorgen had ik overigens helemaal geen last van dit probleem....
Wat kan dit nou zijn? zou de modem stuk zijn of is de verbinding gewoon brak