Toon posts:

beste keus navulbare inktjetprinter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af welke printer ik Zou moeten kopen als ik goedkope afdrukkosten wil en niet vies ben van een beetje navullen van tijd tot tijd
het liefst ZOu ik de inkt gewoon hier in nederland -op de beurs of Zo- kopen en ZOu het hervulproces niet een chirurgische ingreep benaderen Zoals ik over mijn gehaatte oude hp 2000c wel eens heb geleZen

het liefst ZOu ik geen hp nemen maar als ik Ze met hervullen in the end financieel te slim af Zou ZIjn misschien toch wel

-sorry voor rare typwerk - toetsenbord + koffie

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36
Ook al drink je koffie en zit je een bericht te tikken, schrijf dan efftjes wat netter :P. Ik snap het niet echt, wat wil je nou. Je kan kiezen voor, zelf vullen inktcatridges. Of, kiezen voor pre-gevulde inktcatridges kopen :).

Nadeel van de hedendaagse printers is dat ze een chip op de catridge aanbrengen, en die geeft aan, als de catridge leeg is. Dat je hem niet nog een keer in kan doen :). Dit kun je omzeilen met truukjes...

Veel van dit soort dingen zijn al in de search behandeld, kijk daar is.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde dat er koffie over mijn toetsenbord is geweest waardoor ik de shift posities van mijn letters niet meer kan gebruiken edele genadige heer
excuses dat ik nog geen nieuwe heb het is pas net gebeurd en ik hoop nog dat het opdroogt
ik heb de search gebruikt maar kon niets toepasselijks vinden edele genadige heer
wat ik bedoel met uw welnemen edele genadige heer, is dat ik de printer wil gaan hervullen en dat ik hoop dat sommige van de huidige generatie printers dat nog op een redelijke manier toelaat
het spijt me dat ik mijzelf zo slecht duidelijk heb gemaakt
duizend maal excuses

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Printers van Canon zijn t goedkoopst in t gebruik van inkt, en ze zijn erg makkelijk te vullen (spuit in de spons en vullen maar).

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Het nadeel van Canon is echter de vaak erg dure printkoppen, die om de zoveel tijd gewisseld moeten worden.
Met de hand navullen is een fluitje van een cent, kijk maar eens bij Refill. Genoeg dealers van, door heel Nederland heen.
Ik heb zelf erg goede ervaringen met de Epson C70/C80/C82. Met name vanwege de hoge afdruk kwaliteit, en de separate inktcartridges van de verschillende kleuren.

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De printkop van mijn canon zit al 4 jaar in dit ding, en werkt nog steeds als een nieuwe, dus zo duur zijn ze niet als ze zo lang meegaan.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Pagina: 1