Toon posts:

IEexplorer win 95 scrolldown menu doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met een scrolldown menu in windows 95 in 98 doet ie et goed maar in 95 niet. De site waar het over gaat gebruikt een java virtual machine. Kan iemand mij hiermee helpen??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is me niet helemaal duidelijk; je hebt een Win95 en een Win98 machine, op beide gebruik je IE en een Java VM maar op de een werkt een scrolldown menu wel en bij de ander niet.

Kan je dan even zeggen om welke versies van IE en van de Java VM het gaat (en in het geval van de VM, gaat het om die van MS? ) :)

Gaat het eigenlijk wel om een Java menu ipv een Javascript menu? Dat tweede is namelijk heel iets anders en heeft niets te maken met de Java VM. Ik vermoedt het tweede, dan zou je de standaard tips kunnen volgen die hier al heel vaak in de search staan bij problemen met javascript:
beveiligingsinstellingen op standaard zetten, cache legen, script blockers uitzetten etc.

Als het wel om Java gaat: de meest recente VM is geinstalleerd op de clients? Daarnaast zou je ipv die van de MS Java VM naar die van Sun kunnen kijken.

offtopic:
Welkom op GoT!

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 15-04-2003 09:22 . Reden: typo's ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:23

crisp

Devver

Pixelated

Aanvulling: als het om javascript gaat (wat ik ook vermoed) dan is het ook wel handig even mede te delen welke browserversie op elk van die machines staat.
win95 heeft default IE4 en win98 IE5 (meen ik), en het kan heel goed zijn dat IE4 moderne scripts niet aan kan (geen DOM ondersteuning). Advies: nieuwere versie IE installeren :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Welke website (link) ?
Dat kijkt een stuk makkelijker nl....
offtopic:
Welkom op GoT

Verwijderd

Topicstarter
Het is een intranet. Dus jullie kunnen er niet bij komen maar k probeer eerst wel ff een nieuwe IE

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb IE5 op beide pc's staan. K heb geprobeerd om IE 6 te installeren op win 95 maar dat wou niet omdat win 95 te oud was.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En IE5? Te downloaden van http://browsers.evolt.org

Het lijkt me trouwnes handig als je de vragen die hierboven stonden nog even beantwoord, dan kunnen we je beter helpen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb me vergist het is gewoon in javascript
Pagina: 1