• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
Op het forum kan ik het antwoord op mijn vraag niet vinden, evenmin op internet. Ik weet dat ik het kan oplossen middels een Exchange servertje, maar ik draai een XP server (hierop geen Exchange 2000 mogelijk toch?)

Mijn vraag:

Wat ik wil is mijn PDA synchroniseren met een via het internet toegankelijke agenda. Ik had vroeger mijn agenda in myYahoo die je rechtstreeks kon synchroniseren met je PDA, maar sinds enkele maanden vraagt men voor een programma dat dit kan geld. Nu kun je alleen nog maar myYahoo synchroniseren met Outlook en Outlook, via Activesync, met mijn PDA.

Weet iemand een dergelijk programa, wat drieweg kan synchroniseren? Outlook met internet, pda met Outlook.

:*) Jochem

Goochem

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

sorry hoor, maar is het zo moeilijk om je outlook te synchen via myYahoo, en vervolgens gaat activesync automatisch je pda synchen... (bij mijn Ipaq tenminste)

• Goochem
anders bergijp je het ff niet (no offence):

als ik nu een afspraak verander in mijn pda, wordt ie dan op myYahoo ook aangepast........................ inderdaad, niet dus.

zijn er mensen mét oplossingen?? :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Goochem op 15-04-2003 18:05 ]

Goochem

• Goochem
het gaat dus om een programmatje dat drie-weg synchroniseert, dat moét toch bestaan??

Goochem