Hallo!
Toen ik vandaag mijn Inspiron 4100 aan deed gaf XP oppeens een fout dat hij m'n user profile niet meer kon vinden.... Dus ik even de sytem event logs door spitten en ja hoor ik was er al bang voor allemaal bad blocks!
Ik kan nog in windows komen, maar hij geeft steeds weer fouten. HD is dus waarschijnlijk overleden!
Nou wil ik er graag een nieuwe HD in zetten. Maar ik weet niet precies wat voor schijf er in kan... Ik weet dat het een 2,5" schijf is. maar daar houd het ook wel mee op.
Wie weet wat voor HD ik hier in kan schroeven en waar kan ik die dingen kopen. In de pricewatch kan ik eigenlijk weinig vinden... en op Dell.nl wordt ik ook niet veel wijzer.
Het gaat om het onderstaande systeem:
Merk: Dell
type: Inspiron 4100 1.2UT 4100/0516
Specs:
CPU: Mobile Intel Pentium III op 1200mHz met 512 kB cache
RAM: 256mB 133mHz Sdram
Intel 830 MP chipset
Ess soundsystem
Smart LI ON battery
30 gB Udma harddisk
Combo 16x Cdrewriter/ 8 x DVD
14,1 inch TFT Uxga scherm
32mB nVidea videokaart GforceII
56k modem
netwerkkaart
USB, infrarood etc etc
3,5 inch floppydrive
[edit] Nu ik hier toch en post over heb. Ik wou eigenlijk ook nog wat geheugen bijzetten. Kan ik hier gewoon een Dane-Elec 256 MB SODIMM PC133 van shop.tweakers.net (http://shop.tweakers.net/...ct=SP133-06432&ModelID=99) bij zetten?
Thnx!
Toen ik vandaag mijn Inspiron 4100 aan deed gaf XP oppeens een fout dat hij m'n user profile niet meer kon vinden.... Dus ik even de sytem event logs door spitten en ja hoor ik was er al bang voor allemaal bad blocks!
Ik kan nog in windows komen, maar hij geeft steeds weer fouten. HD is dus waarschijnlijk overleden!
Nou wil ik er graag een nieuwe HD in zetten. Maar ik weet niet precies wat voor schijf er in kan... Ik weet dat het een 2,5" schijf is. maar daar houd het ook wel mee op.
Wie weet wat voor HD ik hier in kan schroeven en waar kan ik die dingen kopen. In de pricewatch kan ik eigenlijk weinig vinden... en op Dell.nl wordt ik ook niet veel wijzer.
Het gaat om het onderstaande systeem:
Merk: Dell
type: Inspiron 4100 1.2UT 4100/0516
Specs:
CPU: Mobile Intel Pentium III op 1200mHz met 512 kB cache
RAM: 256mB 133mHz Sdram
Intel 830 MP chipset
Ess soundsystem
Smart LI ON battery
30 gB Udma harddisk
Combo 16x Cdrewriter/ 8 x DVD
14,1 inch TFT Uxga scherm
32mB nVidea videokaart GforceII
56k modem
netwerkkaart
USB, infrarood etc etc
3,5 inch floppydrive
[edit] Nu ik hier toch en post over heb. Ik wou eigenlijk ook nog wat geheugen bijzetten. Kan ik hier gewoon een Dane-Elec 256 MB SODIMM PC133 van shop.tweakers.net (http://shop.tweakers.net/...ct=SP133-06432&ModelID=99) bij zetten?
Thnx!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."