Logitech MX500: hoe krijg ik knoppen zijkant uit???

Pagina: 1
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Ik heb de Logitech MX500. Op zich prima muis, alleen voor linkshandigen zoals moi wat minder (maar ja, gegeven paard etc etc .. :) ). Met name de twee knoppen aan de zijkant zijn voor mij niet echt handig (onbedoeld raak je ze vaak aan).
Ik dacht dus via de setup in control panel deze knoppen (in de setup zijn dit no. 2 en no.3) op "Unassigned" te zetten. Echter, ze blijven nog vrolijk werken als page up en page down toets. Vrij lastig.......

Als iemand een oplossing heeft....GRAAG!!

thnx

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hak je pink eraf :D

Geen gein hier doet hij het wel, software updatetje van logitech mouseware misschien? en als je dan toch bezig bentdoe itouch dan meteen ook ff.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(jarig!)
Volgens mij zit dat standaard bij windows ingebakken. Waarschijnlijk zul je dan in het register moeten kloten.
En asl je dat niet wilt dan moet je terug overstappen naar windows 98. Want daar doen ze het niet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Als je de software van de muis geinstalleerd hebt, kun je via Start, programma's, Logitech, mouseware, eigenschappen voor muis, bij het programma komen waarmee je dit kunt instellen. Onder het tabblad Knoppen moet je dan de betreffende knop selecteren en dan op [wijzigen] duwen. Vervolgens kies je voor Niet toegewezen.

Verwijderd

en dolf: (1)hou liever je mond over dingen waar je geen verstand van heb. Ik heb deze muis onder windows 98, (2)Dat zit niet in windows ingebakken (er zitten maar drie knoppen in windows ingebakken) en (3) Je moet niet in het register kloten.

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12 09:55
LoL @ frits

Ik denk dat mouseware updaten de meest voor de hand liggende optie is. Anders andere muis ;)

Verwijderd

Onder Windows (98) kun je Logitech of Microsoft mousedriver hebben (dus geen Mouseware, maar de Windows setupdriver) - indien je Logitech hebt ingesteld is je scroll actief evenals pageup-down + links/midden/rechtermuis knop. Indien je de Microsoftdriver gebruikt die in windows zit heb je dat probleem niet...

...Er zitten in Windows 98 meer dan 3 knoppen ingebouwd met de default Logitech driver die de Windows-setup gebruikt - gebruik een andere en je heb minder knoppen, of geen scroll of de extra buttons niet etc...

Ik heb hier ook de MX500 onder Windows 98SE en Windows 2000 en hier werkt het oa. op die manier voor 2 linkshandige en 2 rechtshandige mensen (allergisch voor Mouseware)...
Als je de software van de muis geinstalleerd hebt, kun je via Start, programma's, Logitech, mouseware, eigenschappen voor muis, bij het programma komen waarmee je dit kunt instellen. Onder het tabblad Knoppen moet je dan de betreffende knop selecteren en dan op [wijzigen] duwen. Vervolgens kies je voor Niet toegewezen.
Oftewel hetzelfde als Start - Configuratie - Mouse etc waarvan de TopicStarter zegt dat het niet werkt... (het zou wel moeten werken..)

offtopic:
(komt et nog wel uit???) -> geen idee, misschien niet, maar je moet altijd positief blijven en ondertussen goed oefenen!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 15:19 ]

• b-gone
Ja, mijn idee was ook al die v. Euss: de Windows driver gebruiken. Ik heb hier 9.76 drivers dus daar ligt het niet aan.....En overstappen van Windows 2000 naar 98..... :?

//off topic
ps: Euss, dat wachten op HD2 duurt veel te lang (komt et nog wel uit???)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12 22:47
en gewoon helemaal geen drivers installen :?

• b-gone
Dan doet Windows 200 het dus voor je= de windowsdriver

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(jarig!)
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 02:27:
en dolf: (1)hou liever je mond over dingen waar je geen verstand van heb. Ik heb deze muis onder windows 98, (2)Dat zit niet in windows ingebakken (er zitten maar drie knoppen in windows ingebakken) en (3) Je moet niet in het register kloten.
mr n00b zal zijn mond ook eens opentrekken hoor.

(1a) bepaal ik zelf wel, zeker als ik de praktijkervaring een uur geleden gehad heb
(1b) Ze doen het niet ZONDER driver of MW
(2) Onder windows 2k AS, winXP en win2k3 werken die knoppen WEL standaard
(3) wel als het met MW niet zou werken. En als de topicstarter zegt dat het niet werkt dan neem ik dat gewoon aan. Zelf heb ik dus geen MW geinstalleerd omdat de knoppen gewoon standaard werken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1