Microfoonhouder voor op camera?

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een microfoonhouder die je op de infoshoe van een videocamera kan klikken. Stuut en Bruin, Radio Westerveld, Mediamarkt, Contact en de lokale fotozaak hadden het niet en konden het ook niet bestellen.

Weet iemand waar dit onderdeel te koop of te bestellen is. Ik heb nou niet het idee dat het een een of ander exotisch onderdeel is.... gewoon een microfoon houder voor op een handycam....

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Undertaker2 schreef op 15 april 2003 @ 00:18:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een microfoonhouder die je op de infoshoe van een videocamera kan klikken. Stuut en Bruin, Radio Westerveld, Mediamarkt, Contact en de lokale fotozaak hadden het niet en konden het ook niet bestellen.
het zal wel "willen" het niet bestellen zijn...

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Het is niet exotisch maar wel zeldzaam, en niet iets waar mensen om staan te springen. Ik zou naar de zaak gaan waar je die camera hebt gekocht, op de site van de fabrikant kijken met evt links naar waar het verkocht wordt of gewoon het typenummer van je camera samen met "microphone" in Google intikken.

Succes

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.