[7650] geheugen probleem :(

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22
Hallo,

op mijn 7650, die 4mb geheugen heeft, heb ik 1.2mb gebruikt hooguit, alleen men telefoon geeft aan dat ik 2.4mb gebruik !!

Ik ben dus aan het zoeken met een file explorer wat er nou ruimte in neemt, ik kan een map met install files vinden, maar weet niet of ik dat kan verwijderen.

Weet iemand misschien waardoor dit komt, en hoe het te verhelpen is. Als er niks aan te doen is, wil ik hem resetten naar de standaard instellingen, ik heb dan alleen een tooltje nodig die mijn contact list backupt (zou iemand me daar ook aan kennen helpen)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zijn het niet gewoon programma's die ook dat geheugen gebruiken? Als dat zo is zou ik hem eens resetten (batterij ff eruit ofzo :P)

• Mich
neuh is het helaas niet, dacht ook dat het mischien soort cashe was voor de programma's, maar was het niet :(

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40
Hmm en als je hem leeg maakt is er dan niet nog steeds 1,2 mb bezet?

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

controleer dan eens even wat zoveel gebruik maakt van het geheugen..
misschien dat we dan iets meer kunnen helpen.
(menu> tools> manager> rechts)

Imperfectionist.

• Mich
DRAFTER86 schreef op 15 april 2003 @ 07:38:
Hmm en als je hem leeg maakt is er dan niet nog steeds 1,2 mb bezet?
nee als ik er dingen afhaal, krijg ik wel meer ruimte vrij, maar er zit ergens iets wat zo een 750kb inneemt wat ik niet weg kan halen. en 750kb op 4 mb is best veel >:)

• Mich
Ra5a schreef op 15 April 2003 @ 07:55:
controleer dan eens even wat zoveel gebruik maakt van het geheugen..
misschien dat we dan iets meer kunnen helpen.
(menu> tools> manager> rechts)
dit is het probleem juist kijk:

2kb kalender
57kb contacten
1kb documenten
18kb berichten
168kb afbeeldingen
65kb geluid
192kb toepas.

2022kb geheugen in gebruik
2071kb vrij geheugen

dan heb ik verder nog opgeteld 700 kb aan programma's (ook raar dat die dat niet bij toepassingen opteld)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ehrm, volgensmij heeft de 7650 toch echt 3,6MB geheugen voor gebruik...
Geheugen 400KB ROM, 3,6MB RAM
Bron
3.6 MB dynamisch geheugen voor foto’s, telefoonboek, kalender, berichten en add-ons
Bron

400KB rom kan je niet zelf vullen, alleen die 3,6MB ram.
Dus dat komt op een totaal van 1,6MB met telefoonboek enzo misschie 2,4MB?

[ Voor 130% gewijzigd door Gisae op 15-04-2003 16:34 . Reden: Bronnetjes toegevoegd. ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Mich
ja, das waar dat heb ik ook wel eens gelezen, maar dan zal ik nog bijna een half mb missen. weet je wat ik ga wel hem wel resetten.

moet ik alleen nog ff weten hoe ik men contact list moet updaten. weet iemand welke map dat is en welke schijf

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die contacts kan je toch gewoon via Bluetooth (of desnoods IR/kabel) met foutlook oid synchronizen?

Verwijderd

ledig je logboek eens
kijk eens of er geen mails in je inbox zitten (of zit er misschien iets te wachten in je outbox)
misschien draaien er programma's op de achtergrond druk (5sec) op de menu toets en sluit programma's met C te drukken.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:14
Installeer eens Memory Monitor, da's freeware dacht ik.
Daar kunt ge wel één en ander mee checken.

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook, ben er nog niet achter hoe het op te lossen is.
Volgens mij is het probleem gekomen nadat ik m'n emails wou verwijderen, na verwijderen had ik geen extra vrij geheugen!? Mailbox verwijderen hielp ook niet.

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:51

Tubbietje

Illegaal!

Probeer anders een Task Manager. Hiermee kan je het geheugen comprimeren/defragmenteren.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Mich
task manager heb ik erop staan, maar das het geheugen niet je shijf ruimte zeg maar
Pagina: 1