Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers is helemaal brak

Pagina: 1
Acties:

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Ik krijg 99,999999999999% x van de tijd geen verbinding met tweakers.
Dit post kan ik eingelijk maken na 2 dagen proberen :(:(:(:(:(:(

Plz verander alles weer eens terug zoals het was want dit is echt brak!!!
Echt om te :'(

Ik hoop dat er gehoor hier aan wordt gegeven!!!

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Check ook het ander topic (ff geen URL, iig hier in LA gepost).

Komt denk ik ook omdat de load echt sky-high aan het gaan is, daarstraks (uur of wat geleden) was er een load van bijna 20, toen ging het zo traag dat het sneller gaat om via de telefoon zelf de 0-etjes en de 1-tjes over te praten.

Virussen? Scan ze hier!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 21 november 2000 14:43 schreef wildhagen het volgende:
zo traag dat het sneller gaat om via de telefoon zelf de 0-etjes en de 1-tjes over te praten.
Opzich wel een idee, als Femme nou ff bij Vuurwerk gaat zitten ofzo :P

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Welke ander topic??

Het is me nog niet gelukt om een andere topic in lieve adjes te kunnen lezen ik zie of helemaal nix (wit scherm) of ik zie de eerste paar regels en de rest is allemaal html / scriptings - shit. Een grote letter brij die ik niet van plan ben te gaan proberen te ontcijferen...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• duderuud
  • Laatst online: 17:52

duderuud

Sliden is koel

Inderdaad, laatste tijd is T.net/GoT wel brak ja!

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Ik zal hem wat helpen, want hij komt er niet door. Dit heeft hij gepost op de reactie in T.net
Ben een Windows NT gebruiker, en ik had het echt wel ergens anders willen posten, maar dit is de eerste (en enige tot nu toe) waar ik in kon komen. De forum krijg ik helemaal nix van geladen

Uhm onder tussen heb ik ook al wat gepost in lieve adjes, maar daar dit hier was gewoon de eerste plek waar ik wat kon posten vandaar...

Was allang blij dat ik me kon laten horen zodat men weet dat de shit niet goed of zelfs helemaal niet werkt.

PS: om dit te posten heb ik ook eerste tig keer op refresh moeten klikken voordat ik de reacties op mijn vorige post kon zien.
En vervolgens moest ik nog eens tig keer opnieuw proberen om het reactie schermpje te krijgen
Pagina: 1