autorun slideshows van pics in subfolders

Pagina: 1
Acties:

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik zoek een programma met de volgdende eigenschappen (misschien wat veeleisend?)

-het moet een slideshow laten zien van alle pics in een map op de cd
-het moet op voorhand vragen uit welke map de foto's moeten komen
-het mag niet nodig zijn het programma op elke pc te installeren en het moet vanpo de cd werken...
-het is voldoende dat het op windows pc's werkt

de bedoeling is een cd'tje te kunnen branden dat dmv autorun een menutje laat zien waar je kan kiezen welk mapje hij moet tonen in een slideshow... zodat je bijvoorbeeld reisfoto's en erotische foto's van je lief op 1 cd kan zetten, en aan je grootmoeder enkel de foto's van je reizen te laten zien ;)

kent iemand zo'n programma?
Alvast bedankt :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

The_Stickie schreef op 14 april 2003 @ 22:09:
zodat je bijvoorbeeld reisfoto's en erotische foto's van je lief op 1 cd kan zetten, en aan je grootmoeder enkel de foto's van je reizen te laten zien ;)
is het nou zoveel werk om even op [enter] te drukken rijden het rukken? :+

Kan IrfanView of ACDSee dat niet (gewoon geinstallde map op CD branden)
en hoort dit niet in SA? :P

edit: Dit is SA :X Ik dacht dat ik in HK zat te bladeren maar het was Active Topics... sorry

[ Voor 10% gewijzigd door dreeke op 14-04-2003 22:11 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ik wist niet dat je acdsee gewoon mee op cd kon branden... zou wel leuk zijn...
is btw niet handig om op enter te drukken tijdens... maar dat is zelfs niet de bedoeling, maar het is wel duidelijk de bedoeling verschillende categorieën foto's op cd te zetten en ze afzonderlijk te kunnen showen aan famillie, vrienden en collega's...

edit: misschien is zoiets als acdsee toch niet zo ideaal: het zou best eenvoudiger mogen zijn dan dat... wan heel die interface is redelijk overbodig voor een simpele slideshow...

[ Voor 23% gewijzigd door the_stickie op 14-04-2003 22:30 ]