Toon posts:

Problemen met Geforce4 420 GO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met een geforce4 420 GO videokaart. Wanneer ik een game installeer (in dit geval RACE DRIVER) start ie het spel gewoon normaal op maar als ik een race wil starten krijg ik een blauw scherm en start mijn laptop opnieuw op.

Dit ligt aan de videokaart. Nu heb ik overal gezocht naar een juiste driver, die heb ik echter nergens kunnen vinden. Zelfs bij nvidia niet!!

Heb geprobeerd de nieuwste nvidia te installeren dit lukt echter niet.

Heeft iemand dit zelfde probleem, weet iemand of er nieuwe drivers bestaan voor deze videokaart??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe bedoe je 'dit lukt niet'?

Heb je wel de goede versie (OS) dan? Kijk anders eens in de T.net meuktracker, daar staan ook vast wel drivers in.

Verwijderd

Kep dezelfde kaart en draai xp pro nederlands enne,.... no problems???

Wat voor laptop heb je?? Heb je geen cd's bij dat apparaat gekregen??

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bij de nvidia detonator drivers staat:

NOTE: GeForce2 Go and GeForce4 Go mobile processors are not supported in this driver. Please contact the notebook's manufacturer for graphics drivers for your notebook PC.

Dus ik zou naar de website van je notebook maker gaan en daar zoeken op drivers, die moeten d'r echt wel zijn hoor. Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai winXP engels.
Ik had de nieuwe nvidia geinstalleerd, maar als ik dan naar devicemanager ga en kijk welke versie driver er geinstalleerd is zegt ie nog steeds de oude.

Verder kan ik de meeste spellen nog steeds niet spelen, krijg steeds dat blauwe scherm en ik weet zeker dat het met de videokaart te maken heeft.

heb nu driver versie: 29.58

Verwijderd

Ik heb zelf een Toshiba en op hun site staan nieuwe drivers voor de 420 Go.
Kijk daar eens.

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:04
Het klopt dat het met de videokaart heeft te maken. Ik zelf had dit met Unreal2. Heb het weten op te lossen door nieuwere drivers te installeren. Ze zijn van de site van je fabrikant te downloaden, maar ook via http://www.geocities.com/madtoast/ .
Pagina: 1