Ja.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
dat ligt er natuurlijk aan. Een PIII450 zal meer blokken grazen dan een C500 of een K6-2/3 500, maar een PIII500 zal weer sneller gaan. Heel veel zal het niet uitmaken.
Verwijderd
normaal gesproken wel ja!
is dat bij jouw niet zo?
check ff of er geen screensavers aan staan of virus proggie's die vreten nog wel eens CPU tijd!
Suc6
is dat bij jouw niet zo?
check ff of er geen screensavers aan staan of virus proggie's die vreten nog wel eens CPU tijd!
Suc6
dazzle een p3 450 zal denk ik geen blokje meer grazen als een c500 over de zelfde periode. Omdat de core bijna gelijk is, en rc5 kijkt alleen naar het aantal megahertz en niet naar busspeeds en dergerlijke
zeg maar rustig dat een c500 meer blokjes graast dan een p3 450
en k6-2 is wel veel langzamer: een celeron is de helft sneller, op gelijke kloksnelheid
en k6-2 is wel veel langzamer: een celeron is de helft sneller, op gelijke kloksnelheid
Verwijderd
Ik heb een PII 300 en die graast sneller als een AMD K6-2 500 Mhz. Mijn Athlon 600 Mhz graast bijna 2,5x tot 3x sneller als een K6-2 500 Mhz
Verwijderd
Volgens mij mag je bij de meeste processors de kloksnelheid wel als vergelijking gebruiken, behalve bij de AMD K6-2 (of nog anderen?) want die haalt maar ongeveer de helft van wat bijv. een PII haalt!
Hier hebben ze bij TA een mooie forumliertje voor.
Zoals je daar kan zien is een K6(2,3) het langzaamst, daarna een PII/III/Celly(2), en een Athlon het snelst
Zoals je daar kan zien is een K6(2,3) het langzaamst, daarna een PII/III/Celly(2), en een Athlon het snelst
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Athlon het snelst ja...
Athlon 750@807 haalt 2,8 Mkeys/sec!
Athlon 750@807 haalt 2,8 Mkeys/sec!
Whatever.
Pagina: 1