Toon posts:

Raynox Adapterring + MC protect. filter + Polarizer = 64 eur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag lieden,

weet iemand wat de kwaliteit is van de polarizers die Raynox maakt?

je kunt bij Foto Konijnenberg namelijk een Adapterring + Multicoated Protection Filter + Linear Polarizer voor 64,- euro krijgen. krijg je er een mooie beschermdop en tasje bij (als ik het goed begrepen heb van de site van raynox )

weet iemand wat over de kwaliteit van dit spul? op de site van konijneberg staat dat de converters(opzetlenzen) bekend zijn om hun hoge kwaliteit, maarja, dat is de verkoper, niet echt objectief, en daarnaast gaat het hier om een polarizer, geen converter.

iemand een idee?

plaatje (want daar zijn we allemaal dol op :P ):

Afbeeldingslocatie: http://www.raynox.co.jp/comparison/images/plp690-s602.jpg

dank

edit:
oh ja, ze hebben het voor meerdere merken, canon, olympus, sony en dus ook fuji. dat zijn zo ff de merken die ik uit mijn hoofd noem. verder ben je als je het spul los koopt best wel wat duurder uit geloof ik, alleen de adapterring kost normaal al 29 euro, ik weet niet wat die MC filter zou moeten kosten maar een polarizer kost toch ook al gauw 40 euro)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 19:50 ]

Verwijderd

ehh, met een linear polarizer doet je AF het toch niet meer?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:58:
ehh, met een linear polarizer doet je AF het toch niet meer?
Das alleen bij D-SLR's, normale digicams hebben hier geen last van.

Lijkt me een prima setje. Had 'em ook besteld een weekje of 3 geleden maar was slecht leverbaar dus ik heb zelf een setje samengesteld. Kreeg em voor dezelfde prijs als het Raynox setje, bespaarde 35,- :) Konijnenberg is liev :)

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52

Puck

W32.Deadcode.A

op www.d95.nl hebben ze een set met Adapterring (volgens mij de officiele Fuji) + Hama UV Filter + Hame Polarisatie Filter + Lensdop (allemaal 55mm) mocht je toch argwaan hebben bij de kwailiteit van Raynox. 95 Euro zo uit me hoofd.

Arrived anxious, left bored

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Phreak schreef op 14 April 2003 @ 21:14:
[...]
Lijkt me een prima setje. Had 'em ook besteld een weekje of 3 geleden maar was slecht leverbaar dus ik heb zelf een setje samengesteld. Kreeg em voor dezelfde prijs als het Raynox setje, bespaarde 35,- :) Konijnenberg is liev :)
Damn ik had vooraf geinformeerd of een lineair B&W filter op voorraad was. Vorige week zaterdag gaan halen niet op voorraad :(. Ik heb toen voor de helft van het verschil extra een circulaire gehad. Maar jij had dus een betere deal.
De man die me hielp dacht dat mijn CP5700 niet met lineair werkte, maar was een "analoge" verkoper...

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is werkt een lineaire toch gewoon goed met een non- slr?

al mensen die dit setje hebben?
Pagina: 1