[DVD] Chapters aanmaken in 1 grote MPEG2 file

Pagina: 1
Acties:

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 22:36
Ik heb volgens deze site: http://www.renevanasten.nl/divxnaardvd.html een Divx naar MPEG2 omgezet. Allemaal prima gegaan.

Hier heb ik twee vragen over. Hoe kan ik deze op DVD branden? Op de site staat dat het met Nero kan, maar in Nero kan ik alleen .VOB etc bestanden in de VIDEO_TS folder gooien.
En hoe kan ik hier eventueel chapter nummers aan toewijzen. Het is nu namelijk 1 grote file en dat kijkt zo lastig.
Tnx.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:14
Gebruik infoedit daar kan je de een celltimes.txt aanmaken zorg ervoor dat er om de zoveel frames een chapter komt bijvb: Frame: 3000 45000 60000 etc op die plaatsen zal infoedit een hoofstukken aanmaken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Possible op 14-04-2003 19:53 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Probeer eens Dazzle DVD Complete. Da's een DVD authoring pakket, en hier kan je zelf je chapters mee maken, zelfs zonder verplicht menu zoals bij vele concurrenten. Ik gebruik het nu een paar maanden, en ben er zeer tevreden over.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.