Toon posts:

NTLDR ontbreekt !!! HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb het hele forum ongeveer afgezocht maar jullie hebben heel veel oplossing gegeven maar ik zit er nu mee en weet geen oplossing... Mijn foutmelding is NTLDR ontbreekt toest alt+crtl+del om opnieuw op te starten.. Verder dan dit kan ik eigenlijk helemaal niet ik heb geprobeert om een opstartdiskette erin te doen maar die pakt die niet en de win xp cd ook niet dus ik kan het zelfs niet formatteren als dat het enige oplossing zou zijn !!! Please help mij

GRtz Johnny

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

voor de winxp cd moet je wel ff in de bios aangeven dat ie cd-rom moet opstarten :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je al in je bios gekeken voor de BOOT-sequence? waarschijnlijk probeert ie niet eens van cdrom of flop op te starten.......

Zou moeten werken

Suc6!

edit: Net iets te laat;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Straphka op 14-04-2003 19:07 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

opstarten met een bootdisk en dan intypen:

fdisk /mbr

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02

Alaksandus

Vae puto deus fio

Als je niet van floppy/cd-rom kunt opstarten moet je eens kijken of je de opstartvolgorde wel goed hebt staan, waarschijnlijk zegt de BIOS dat het systeem als 1e moet opstarten van HD en niet bijvoorbeeld floppy of CD-Rom.

Met een opstart floppy/cd moet je dacht ik gewoon zorgen dat je het bestandje NTLDR (staat dacht ik gewoon op cd van Win) op de partitie zetten waar Win op geinstalleerd is.

Verder kon je ook even bij vermelden om welke windows het gaat, en die groeten onderaan weglaten :)

edit:
Sjeezus zeg wat ben ik traag vandaag :+

[ Voor 6% gewijzigd door Alaksandus op 14-04-2003 19:08 ]

Als een god in Nijmegen.

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
/mbr??

Ik dacht dat dat alleen je MBR overschreef, dus niet je NTLDR opnieuw neerzet enzo...... :?

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02

Alaksandus

Vae puto deus fio

Straphka schreef op 14 april 2003 @ 19:08:
/mbr??

Ik dacht dat dat alleen je MBR overschreef, dus niet je NTLDR opnieuw neerzet enzo...... :?
Klopt, dit lijkt me dus niet de oplossing O-)

Als een god in Nijmegen.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Open de PC haal de HD er uit. Of zet er een ander HD bij.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit probleem is echt al 1001 keer voorbij gekomen. Jij hebt duidelijk niet veel van de oplossingen die te vinden zijn geprobeerd. Verder voldoet je topic niet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04 en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.