Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 22:13:
sorry hoor jongens, maar hier snap ik nog niet veel van. de een zegt me dat het wel mogelijk is de ander zegt weer van niet. met welke scripttaal kan het dus wel, en hoe doe ik dat dan ongeveer? (hoop van zegen op een nieuwe reactie!)
En weet je wat het lullige is? Iedereen heeft nog gelijk ook..
Wat je zelf doet dmv de VBScript functie is dat je alle eerste 200 linker karakters pakt van een string. Maar daar was je ook al achter gekomen en dat stond ook aangeven in de reference van VBScript.
Ik en mabit gaan er van uit dat de HTML alles gaat oplossen en je geen woorden hebt die langer zijn dan 200 karakters en je dus eigenlijk een normaal verhaaltje hebt, wat niet rechts uigelijnd hoeft te worden. Het enige verschil met mabit is dat ik de width property ook tot css reken, aangezien ik in mijn .css bestand een width property meegeef, maar ik ben ook geen WG-er..
Cheatah gaat er van uit dat je woorden (lees: aaneengesloten tekenreeksen) hebt, die op zich meer dan 200 karakters kunnen lang zijn (leuk voor galgje) en wil dit serverside oplossen. Hij vergeet er imho wel bij te zeggen dat hij de eventuele HTML-karakters nog moet strippen; ikke<br>ikke wordt immers als 1 woord gezien.
Scharnout had ook dit idee, maar gaat iets meer met code op de stappen van Cheatah in.
Wat Cheatah serverside wil doen, wil willem169 clientside oplossen door middel van Javascript.
[
Voor 14% gewijzigd door
gorgi_19 op 15-04-2003 09:35
]