Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[t-mobile] Nummerbehoud van pre-paid naar bestaand abo

Pagina: 1
Acties:

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:04
Kan iemand mij uitleggen waarom het bij T-mobile niet mogelijk is om een nummer van pre-paid telefoon over te zetten naar een bestaand abonnement? Dat kan toch niet zo moeilijk? (i.i.g. makkelijker dan van een andere aanbieder lijkt mij?)

Het zou bij mij namelijk wat meer begrip kweken voor T-mobile dat nu wel erg snel aan het dalen is namelijk.

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 11:19

Kama

Game Coordinator

Ik gok zo dat je daarvoor bij T-mobile moet zijn...

drs. Kama

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:04
Kama schreef op 14 April 2003 @ 17:42:
Ik gok zo dat je daarvoor bij T-mobile moet zijn...
En die kunnen met dat niet uitleggen dat is het nou juist. Ze kunnen alleen maar zeggen dat het niet mogelijk is.

Verwijderd

Als je het nummer wil behouden dan moet je dus eigenlijk gewoon over naar een andere provider. Eigenlijk natuurlijk erg dom van een provider maarja het is niet anders.

Ik ben zelf voor nummerbehoud van O2 naar Orange overgestapt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 19:10 ]

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

llevering schreef op 14 April 2003 @ 17:39:
Kan iemand mij uitleggen waarom het bij T-mobile niet mogelijk is om een nummer van pre-paid telefoon over te zetten naar een bestaand abonnement? Dat kan toch niet zo moeilijk? (i.i.g. makkelijker dan van een andere aanbieder lijkt mij?)

Het zou bij mij namelijk wat meer begrip kweken voor T-mobile dat nu wel erg snel aan het dalen is namelijk.
Tja, ik heb hier laatst een vertegenwoordiger over gesproken.
Hij begreep het zelf ook niet, en er werd wel over gesproken / aan gewerkt.
Maar voorlopig hoef je dit nog niet te verwachten.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele