Toon posts:

Microsoft Passport site plat?!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
MSN inloggen gaat niet, en als ik naar www.passport.net ga, kan ik niet inloggen, omdat ie geen site laadt.
Toen ik ff ging kijken wat de link is (login.passport.com) heb ik dit adres gepingt (en www.passport.com ook), en wat zegt ie: 4x time-out.
Zijn dit problemen met Planet, of is er een DDoS op de passport site aan de gang?? :(

Ennuh, ik weet 't, geen MSN status requests, maar ik vind 't wel erg vaag dat zelfs de passport site helemaal dood ligt...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 16:46 ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
die sites die je op noemde lopen hier wel gewoon @ chello alleen bij mij ligt msn al een tijdje plat :(

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Al deed hij 't niet, so what? Door te posten komt 'ie niet terug. Wacht rustig af. :) Hier doet 'ie 't trouwens prima. Maarja.. xs4all he :P.

[ Voor 30% gewijzigd door jep op 14-04-2003 16:51 ]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 19:55
ligt idd plat, kan ook niet registreren....

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:28

Nibbz

Postmaster General

Service Status: .NET Messenger Service All systems go

Niet dus. :(

13:37

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

is toch wel vaker zo?

kunt beter microsoft mailen daar heb je meer aan..

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier werkt alles perfect :)
@home Enschede. Maat van mij woont een paar blokken verderop maar kan ook niet inloggen :?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

kreeg mail waarschuwing via MSN, dus ik klikken en toen gaf de pagina een foutmelding :? :O Na nog een keer te klikken (mijn postvak in) kwam ik er wel :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Draadjes over de status van een betreffende service hebben we hier toch liever niet. Als er inderdaad meerdere mensen last van hebben, en sommige niet, kan het toch gewoon een storing bij MS betreffen. Gewoon even afwachten, en anders contact met ze opnemen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.