Toon posts:

Iiyama Vision Master Pro 450 is niet leverbaar !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De A901HT of te wel de Vision Master Pro is niet meer leverbaar. Dit vernam ik op mijn mail van Iiyama Nederland. :?

Ik heb de A901HT besteld maar zal dus deze niet geleverd krijgen bij mijn nieuwe systeem, ik denk dat het toch de A902MT Vision Master Pro 451 word.

Kijk hieronder voor de mail van Iiyama:

De A901HT is niet meer te leveren.
Met vriendelijke groet,

Jeffry Pettinga
iiyama benelux b.v

Breguetlaan 10b
1438 BC Oude Meer

Postbus 75137
1117 ZR Schiphol Oost

website: www.iiyama.nl <http://www.iiyama.nl/>

Verwijderd

Klopt had ik ook, besteld en mijn leverancier kreeg mail van iiyama dat ie niet meer leverbaar is(koopt ze rechtreeks bij Iiyama), de alternatieven waren 451 en de 452(allebei nieuw en als vervanging van 450)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Je kunt dan zelfs kiezen uit een versie met DVi en eentje zonder...

Hielko heeft de zonder gereviewd en was er best tevreden over. (Dat gele vlekje is waarschijnlijk _wel_ weg tewerken, hij wist alleen niet zo goed hoe.)

Ik heb er zelf ook mee gewerkt en het beviel me eigenlijk wel prima. Ik ben vandaag nog bij iiyama geweest en heb dus de dozen gezien met de nieuwe 19"-ers erin :P

Zelf ook een nieuwe monitor meegenomen trouwens. Hij's wel zwaar en groot, maar errug fijn, 22". :9~

Bericht hierboven

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Fuck ^@$#^$, dan had ik effe moeten wachten, naja, wat is er eigenlijk verandert/verbeterd, behalve het uiterlijk?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Heb em nu zelf maar dat gele vlekje zit er bij mij gelukkig niet dus het zal allemaal wel meevallen, die gele koorts. Aniewee erg tof schermpje. *D

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:51

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

dan moet ik dus heel goed zoeken als ik over een maandje of 6 nog een pro 450 wil hebben als tweede monitor aan m'n systeempje
ik wil wel 2 precies dezelfde natuurlijk :(

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 21 november 2000 23:48 schreef FUBAR het volgende:
dan moet ik dus heel goed zoeken als ik over een maandje of 6 nog een pro 450 wil hebben als tweede monitor aan m'n systeempje
ik wil wel 2 precies dezelfde natuurlijk :(
Zoek een bijbaantje, en als je er al een heb een tweede, dan kan je hem nog binnenkort kopen.

Of beroof een bank:P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Volgens mij staan er nog een paar op voorraad bij Grafical.

Verwijderd

Topicstarter
Ja de A901HT Vision Master Pro 450 wordt door Iiyama niet meer geleverd. Er zijn bij sommige bedrijven nog enkele op voorraad, maar deze zijn schaars.

Ik krijg waarschijnlijk de Vision Master 451 van Alternate. :9~

Verwijderd

.

Verwijderd

Heb de A902MT sinds zaterdag en ben er erg tevreden over, alleen de webcam die je erbij krijgt daar heb ik problemen mee :(
Het is een Creative ding maar welk type het is ??? Zitten niet eens drivers bij! moet je zelf maar uitzoeken.... |:(

Verwijderd

ik wil ook een Iiyama (een 17:), maar welke is nou de beste ???

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 21:58 schreef lord_myrddin het volgende:
ik wil ook een Iiyama (een 17:), maar welke is nou de beste ???
A7O2HT (dit is de flatscreen)

Verwijderd

Ik heb sinds kort de MA901U ( Vision Master Pro 452 ), ook echt een mooi schermpie !

Verwijderd

Topicstarter
Die MA901U Vision Master Pro 452 heeft slechtere specificaties als de A902MT Vision Master Pro 451. Hij is ook iets goedkoper. Ik ben benieuwd wat het alternatief zal zijn van Alternate. Omdat die 450 niet meer geleverd wordt. Volgens Iiyama is de 451 de opvolger van de 450.
Dus deze zou dan door Alternate aan mij geleverd moet worden. :P
Pagina: 1