[Linux] Muissnelheid wijzigen?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 03:47
Hoi,

Ik heb inmiddels een leuke draagbare trackman. Opzich een heel geinig ding. Het is alleen zo jammer dat als ik het balletje helemaal naar boven rol, mijn muis op het scherm maar 3 cm naar boven gaat... ik krijg dus kramp in mijn vingers als ik van de ene hoek naar de andere moet :r
Ik heb al eens op google lopen zoeken met termen als 'muis snelheid wijzigen x linux' en dat soort dingen, maar telkens beland ik op sites waar ik helemaal niets te zoeken heb. Kan iemand mij helpen aan een manier om mijn muis sneller te laten bewegen, zoals dat in Windows ook kan? Thnx! >:)

^ Wat hij zegt.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:54

Robtimus

me Robtimus no like you

zit dit niet in xmodmap?

* Robtimus heeft even geen linux ter beschikking om het na te gaan

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Lees NOS policy - updated 01/04/03 eens door.
Je geeft te weinig info over hardware, gebruikte software en wat je zelf allemaal hebt geprobeerd. Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken in een soort control panel in X ? Zoeken op engelstalige termen wil overigens vaak veel beter dan op nederlandstalige termen op google.

Dus als je na opnieuw zoeken nog niet uit dit probleem komt, probeer dan maar weer een nieuwe draad te openen maar dan wel volgens de eisen van de policy :)

Dit topic is gesloten.