Toon posts:

[XP] sluit niet af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb xp prof met sp1 en ik heb het volgende probleem:

als ik afsluit (terwijl ik nog in xp zit) krijg ik de melding dat xpert message window oid niet reageert en ik druk op taak beeindigen, vervolgens blijft hij hangen op "sluit computer af" waarna er niks meer gebeurt ;(

dit prul staat niet in processen of in msconfig opstarten

volgens mij is xpert message window de boosdoener van dit probleem en wil ik hem verwijderen }) maar moet ik wel weten waar hij staat en hoe te verwijderen (denk gewoon uninstall prullenbakje :P ) ;(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hmmm... xpert. Dat klinkt als een proces van een ATI rage videokaart. Heb je die? Geef eens wat meer specs van je systeem.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:40
Misschien adaware van lavasoft proberen, misschien is het op de background werkende spyware.

zoiezo is adaware draaien nooit een slecht idee :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Mjah, je zou ook voor het alternatief kunnen gaan om je register aan te passen zodat hij alles forced aflsuit bij een shutdown.

Ik zou eerst maar eens goed kijken wat dat xpert nou pcies is.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
keb adaware eroverheen laten scannen en vond 33 dingen!

en ik heb een geforce 4 ti 4400

maar ik ga dus rebooten

specs:

[b]
p4 1,7 ghz
768 ddr 266 mhz cas 2.5
geforce 4 ti 4400
audigy 2
sitecom fast 10/100 mbit full duplex
4 x usb 2.0

Verwijderd

je moet 'regcleaner' is installeren. is een hele handige tool! deze kun je gewoon gratis downloaden via http:\\www.downloads.com Ik heb er al veel aan gehad!

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het weer, het was zoals gewoonlijk spyware :P

maar wat het programmaatje doet, geen idee :?
Pagina: 1