Ik ben al sinds enige tijd op zoek naar een kastje voor mijn Epia. Sind's ik niet genoeg tijd heb om zelf wat te knutselen, moet ik maar iets kopen. Mijn eerste keuze is gevallen op een een Cubit/Procase 2668 (zwarte versie). Ik heb begrepen dat deze twee fabrikanten hetzelfde product leveren (correct me if I'm wrong...). Verder een mooi kastje lijkt me, incl (laptop) voeding en PCI-riser. Ik heb ook gezien dat er een inkoopactie is geweest voor dit kastje, dus menig tweaker heeft dit kastje nu in bezit. Voordat ik het zelf ga kopen, wil ik echter een belangrijk ding weten: In het kastje moet namelijk mijn nieuw web en mail servertje komen, en dit servertje moet natuurlijk gezellig in mijn slaapkamer komen te staan. Dus moet het ook niet al te veel geluid maken. Mijn vraag aan jullie is dus? Is de geluidsproductie van de 2688 groot, of is het minimaal. Ik heb nu een desktop case met een Celeron 333 en een 7200 toeren Maxtor dir. Dit geheel hangt nu onder mijn bureau en is tamelijk stil. Ik zou deze stilte dus ook graag willen houden met mijn nieuwe servertje.
Dus laat even "horen" hoeveel geluid het kastje maakt. Schrijf er ook even bij welke onderdelen het meeste geluid maken. Waarschijnlijk zal de HD het meeste geluid maken, echter is mijn ervaring dat HD's in bepaalde cases erg hoorbaar zijn, terwijl de zelfde HD in een andere case bijna onhoorbaar is.
B.T.W: Ik heb ook verschillende reviews bekeken, maar nergens wordt iets van geluidsproductie gemeld
Dus laat even "horen" hoeveel geluid het kastje maakt. Schrijf er ook even bij welke onderdelen het meeste geluid maken. Waarschijnlijk zal de HD het meeste geluid maken, echter is mijn ervaring dat HD's in bepaalde cases erg hoorbaar zijn, terwijl de zelfde HD in een andere case bijna onhoorbaar is.
B.T.W: Ik heb ook verschillende reviews bekeken, maar nergens wordt iets van geluidsproductie gemeld
[ Voor 7% gewijzigd door voodooless op 14-04-2003 20:39 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?