Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Suc6 ermee.
Modbreak:
Een andere browser nemen kon de TS ook wel verzinnen
Als je zoiets roept, doe het dan in ieder geval gefundeerd en met een uitleg waarom het in IE echt niet kan enzo
[ Voor 50% gewijzigd door F_J_K op 15-04-2003 17:04 . Reden: :z ]
succes ermee!
Onder 'Tools' -> 'Internet Options' -> 'Advanced' -> 'Multimedia' kan je die optie vinden waar ik het over heb.
Als dit op een school is of zo, doen ze dit waarschijnlijk om bandbreedte te besparen.
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
Ik ben admin (heb ik ook gezegd denk ik).Device Manager schreef op 15 April 2003 @ 13:50:
IE heeft een optie om automatisch plaatjes te laden met een pagina. Standaard staat dit aan, maar als jij zo veel opties hebt die 'grijs' zijn, klinkt het alsof je geen admin rechten hebt op die PC, en daardoor zou het kunnen zijn dat je die opties niet kan selecteren.
Onder 'Tools' -> 'Internet Options' -> 'Advanced' -> 'Multimedia' kan je die optie vinden waar ik het over heb.
Als dit op een school is of zo, doen ze dit waarschijnlijk om bandbreedte te besparen.
Heb alles al gedeinstalleerd en er weer opgezet, het helpt niet.
Opera7 zou ik ook er op willen zetten, maar het is bedrijfspolicy dat wij IE gebruiken
Ik ben dus admin, en alles is grijs, kan er niet bij
Nee, geloof me, ik heb super-mega-ultra-admin-rechten. Het is ook alleen deze pc.weppe schreef op 15 April 2003 @ 15:36:
erg vreemd, misschien hebben jullie nog een account superuser, die wel álle rechten heeft? Want het is duidelijk, dat als het een en ander grijs is, je niet alle rechten hebt met de ingelogde account
Alle andere gebruikers kunnen zelfs als power user/ via domein ingelogd als normaal user die dingen veranderen.
Ik heb IE6 weggehaald, maar lager (IE5) kan ik niet, staat nergens een uninstall optie bij
+4 Inzichtvol...wwillem schreef op 15 april 2003 @ 13:42:
Daar is een hele simpele doch doeltreffende oplossing voor: Opera 7.10.
Suc6 ermee.
Zie [rml][ ALGEMEEN] Iets voor in een FAQ?[/rml]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Moet lukken!
Jij bent zo'n figuur die overstapt op linux als je notepad niet werkt in windows? Wat een kansloze reply zegwwillem schreef op 15 April 2003 @ 13:42:
Daar is een hele simpele doch doeltreffende oplossing voor: Opera 7.10.
Suc6 ermee.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Ha, stomme noob fout van mij, helemaal gemistweppe schreef op 15 april 2003 @ 16:35:
Bij software onder t config scherm moet je Windows onderdelen toevoegen/verwijderen nemen. Daar staat de IE wél bij. Vink em daar maar eens uit, en install dan de IE6
Moet lukken!
Ik zal het gelijk proberen. Hopelijk dat ie het daarna wel doet.