Toon posts:

[Desperado's] Level17 geen einde?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In level 17 moet je alle deputy's killen die er rond lopen. Deze hebben namelijk een chinees restaurant in de fik gezet. Nadat ik alle mensen vermoord heb zit ik echter met een probleem. Het level eindigd niet.

Het vreemde vind ik dat er mensen half in beeld liggen die ik nooit dood geschoten heb(volgens mij) en die ik ook niet kan optillen met Cooper. Wat moet ik doen om toch verder te komen?

• hoodlum
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

hoodlum

Ik heb me savedgames helaas net weggesmeten, maar kan je wel vertellen dat ook bij mij er ineens een hele zooi ventjes dood buiten het level lagen. Ik kon het level overigens wel normaal beëindigen.

Ik zou zeggen controleer ff of je dat ene ventje boven het brandende huis dood hebt (zoek op de minimap naar de lichtrode puntjes) en als ik me het goed herinner zitten er ook nog een aantal in de huisjes.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor je reactie. Ik ga nu met men vergrootglas nog is langs de map ofdat ik rode puntjes zie. Die doden in de rand van de level zijn erg vreemd. Als je in het kamp stapt komen deze het veld in rennen en gaan allemaal dood in een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je een mailtje verstuurd met mijn savegame hoodlum, dan kan je zien wat er mis is.

[Hmm ik deed edit dacht ik..................]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 18:09 . Reden: foutje ]

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog andere mensen die dit spel misschien spelen en mij het vele plezier van de volgende levels gunnen?

Okay maar het spel is gewoon vet en ik kan er gewoon niet verder mee en daar baal ik verschrikkelijk van!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 22:47 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Nu moet je echt ophouden met kicken, de volgende keer kan je mail verwachten. :{

There is no magic.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Hier ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Het probleem bij dit level is dat ie gewoon niet uit te spelen valt, ook al doe je alles wat er gevraagd wordt. Het is een bug waardoor je iets perse zo moet doen zoals het spel het wilt denk ik, doe je dat niet dan kan je het niet uitspelen.

The devil is in the details.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:27
misschien is er een patch wat het probleem verhelpt?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Er is helaas geen patch. Er staat wel dat je alle manieren die je tot je beschikking hebt om mensen te vermoorden kan gebruiken. Dus misschien MOET dit wel. Ik ga het nog maar is proberen. bedankt voor de reacties in iedergeval. Ik heb de level trouwens al 3 keer uitgespeeld zonder enige resultaat!

Verwijderd

ik heb Desperado's uitgespeeld , maar dat is zeker al meer dan een jaar terug geloof ik...Maar het probleem komt me bekend voor, ik weet niet meer precies hoe ik het gered heb. Maar je moet gewoon ff blijven zoeken :) heb ik ook een hele tijd gedaan.

Maar het is wel een vet spel :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 18:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien een trainer of een cheat die me toch door die level kan helpen?

Verwijderd

http://home-1.tiscali.nl/~demortel/despc.htm

Press [Left Shift] + [F11] during game play
Win current level - clint

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 01:25 ]

Pagina: 1