GeForce Fx5200 te koop!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Yes, eindelijk zijn ze op de markt! Paradigit heeft op hun site een GeForce FX5200 staan. Die wordt nu verkocht voor €119,-

Goed, leuk dat hij uit is. Hij zal zeker sneller zijn dan mijn GeForce4 MX440, maar of het de moeite waard is hem ook te kopen betwijfel ik. nVidia heeft inmiddels namelijk hun nieuwe videokaarten in de FX-serie alweer zowat klaar liggen, ze zijn in ieder geval al aangekondigt (staat in de PC Gameplay van April).

Ik wordt zo onderhand wel een beetje gek van al dat gezeik rond die videokaarten. ATI en nVidia moeten kappen met dat gedoe, straks komt het inderdaad nog zover dat ze spellen speciaal voor hun kaarten gaan optimaliseren (zoals in een topic in dit forum beschrijft).

Wat is nou nog een goede keuze? Welke kaart moet je kopen, er zijn over 2 maanden alweer nieuwe. Dat soort dingen zijn heel vervelend om steeds weer te bedenken als je toe bent aan een nieuwe videoplank, zoals ik. :(

Profile

Verwijderd

Ja, dat klopt, daar hebben we de pricewatch voor, ik zie zo al een stuk of 8 modellen staan ;)
Maar wat een goede keuze is mag je zelf bepalen. Zoek wat reviews, bekijk wat specs, maak zelf je keuze... zie ook de FAQ (welke videokaart moet ik kopen). :)

Dit topic is gesloten.