Welke foon is het beste? 3650 vs. 7650

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:16

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe GSM aan te schaffen met abbonement. En ik wil zo'n abbonement zodat de GSM gratis is. Ik wil met mijn GSM foto's kunnen maken en het liefst ook kleine video-opname. Er moet een kleurenscherm opzitten. Hij moet ook over bleutooth beschikken.

Ikzelf kwam tot een Nokia 3650 of een Nokia 7650. Ik weet van die 3650 dat ie alles heeft wat ik wil maar het model/design bevalt me niet. De 7650 kan ook foto's maken maar ik weet niet of ie ook kleine video-opname kan maken.

Heeft iemand voordelen of nadelen voor de 3650 vs. 7650?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 15:41
zoek anders ff reviews op google... beetje onzinnig om dit te vragen...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

7650 is behoorlijk groot ding.. 3650 is nog een redelijk formaat. zelf zou ik gaan voor de 3650, design vind ik iig wel mooier dan die 7650.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ogineel kan de 7650 geen video opnamen maken, maar er is daar wel een programmaatje voor dat het wel kan. Ik weet niet hoe het heet. Dat Bleutooth is zoals op het forum te lezen valt slechts data bij de 7650 en ik ga er vanuit dat dat ook het geval is bij de 3650.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Van beide telefoons zijn voldoende reviews te vinden. Daarmee kun je prima zelf je keuze maken :)

Dit topic is gesloten.