Disk writer Winamp problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik m'n MP3 in Winamp 3.0 naar WAV wil branden doe ik dat met de disk writer. Ik moet echter nummer voor nummer aanklikken om om te zetten, anders plakt Winamp alles achter elkaar. In het verleden kon ik alles wat ik wilde in 1 keer selcteren en dan omzetten, zodat ieder nummer apart werd omgezet i.p.v. alles in 1 keer. Hoe kan ik dit weer voor elkaar krijgen. het is onzettend veel werk en tijd om iedere keer weer een aparte mp3 aan te klikken en te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 15:09

Zoefff

❤ 

Geen oplossing voor je probleem, maar misschien een alternatief...

Waarom gebruik je de diskwriter? Ik neem aan om er een muziek-cd van te maken? Dan kan je net zo goed je mp3tjes in Nero selecteren en branden als audio cd, nero zet ze dan automatisch om naar wav... Scheelt een hoop tijd en moeite!

Tenzij je ze natuurlijk naar wav omzet met een andere reden..

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik tevens DFX voor Winamp (geluidsverbeteraar). Als ik de MP3 omzet m.b.v. diskwriter, wordt tegelijktijd het geluid verbetert. Vandaar. Anders had ik inderdaad nero gebruikt, maar dan krijg ik niet zo'n mooi geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nero kan toch ook je geluid verbeteren?! Tenminste mijn versie wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik gebruik soms de sqrsoft acf disk writer plugin,en daar kan je dmv een vinkje kiezen of je losse nummer wil of alles aan elkaar.
maar wat je ook kan doen is natuurlijk als je de wav heb deze in eac gooien en dan via de cue aangeven hoe je het nr in nummers wil verdelen,dan kan je en skippen en ze zitten aan elkaar,dus als je niet skipt gaan de nummers in elkaar over :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:37
Probeer eens een oudere winamp? 2.91 werkt prima hier, en is een stuk minder veeleisend.

zelf gebruik ik ook altijd Nero. Geluidsbewerking VOOR het branden vind ik muziekverneuking. Geluidsaanpassingen naar smaak moeten gedaan worden bij het afspelen, niet al van tevoren opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Winamp->Options->Preferences->Plug-ins->Output->Nullsoft diskwriter->Configure
En dan bij "Single-file mode" het vinkje weghalen.. dit zou de officiele manier moeten zijn...

(Mocht je een oude versie van Winamp willen proberen, hier vind je ze vanaf versie 0.20)

[ Voor 37% gewijzigd door ~Destructor() op 14-04-2003 18:33 . Reden: URL toegevoegd ]

Nothing is impossible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

~Destructor() schreef op 14 April 2003 @ 18:30:
Winamp->Options->Preferences->Plug-ins->Output->Nullsoft diskwriter->Configure
En dan bij "Single-file mode" het vinkje weghalen.. dit zou de officiele manier moeten zijn...

(Mocht je een oude versie van Winamp willen proberen, hier vind je ze vanaf versie 0.20)
Ja, maar hoe werkt het dan onder WinAmp 3? Ik heb diskwriter wel geselecteerd, maar hij blijft op "idle" staan....
Pagina: 1