[BF1942] speler admin rechten geven ?

Pagina: 1
Acties:

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hey allemaal

Ik speel de laatse tijd veel battefield 1942 op een dedicated server, en nou wilde ik een van de spelers admin rechten geven. Maar nou is me niet echt duidelijk hoe dat moet. In de Readme van BF staat wel het een en ander aan commano's.
En ook staat er in de map van BF een map "admintool" met daarin de file remoteconsole.exe.

Volgens de readme zou je in de console het commando ''admin.enableremoteadmin'' moeten invoeren om remote server access aan te zetten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet alles is, of ik doe iets fout :) Want ik kan dan nog steeds niet de admin commando's uitvoeren.

Af en toe krijg ik ook de volgende foutmelding bij het invoeren van een commando
> admin.execremotecommand admin.kickplayer255
Error admin.execremotecommand admin.kickplayer255
Error: Too few arguments, the min no of argumnets is 1!
>
En wat dat remoteconsole.exe betreft. Daar moet je username, password, port en serverip invoeren, maar als je dat doet dan blijft de tekst connecting to 10.0.0.155:14567.. maar staan en gebeurd er verder niks

Ohja ik heb Battefield 1942 versie 1.31

Iemand die weet hoe het moet?? ik kom er namelijk echt nie uit
thx

[ Voor 22% gewijzigd door Toet3r op 14-04-2003 13:19 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Toet3r
  • Niet online
*schop*

:|

[ Voor 30% gewijzigd door Toet3r op 15-04-2003 11:47 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
> admin.execremotecommand admin.kickplayer255
Error admin.execremotecommand admin.kickplayer255
Error: Too few arguments, the min no of argumnets is 1!
Mmm, moet er geen spatie tussen kickplayer en 255?

Als ik je commando goed interpreteer, beweer je dat er een commando admin.kickplayer255 (en dat dus admin.kickplayer1 is een compleet ander commando) is.
Die error zegt dat je geen arguments hebt meegegeven, en dat klopt, arguments komen meestal na het commando, beide gescheiden door een spatie :)
Probeer dus eens admin.execremotecommand admin.kickplayer 255 .

Het kan zijn dat ik er totaal naast zit :P ik speel geen BF'42

edit:
Logica pwns ;)
[google=battlefield server commands] gooit je naar deze site:

Admin
admin.kickPlayer (ID)

Nog een edit: dat je niet kan connecten, zit je achter een router of firewall?

[ Voor 27% gewijzigd door Rafe op 15-04-2003 16:54 ]

Verwijderd

Je moet iig achter de admin.execrem... "" hebben staan jouw vb. wordt dan: admin.execremotecommand "admin.kickplayer 255"

Maar dunno verder :P wij als clan hebben een server bij g.net en ikzelf doe het altijd in remoteconsole (dosvenster) die ingameversie heeft bij mij nog nooit gewerkt.

//edit: anders moet je hier ff kijken: http://www.blackbagops.com/bfutils.shtml een alternatief voor dat textbased dosvenster :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 17:22 ]

• Toet3r
  • Niet online
Rafe schreef op 15 April 2003 @ 16:47:
[...]

Mmm, moet er geen spatie tussen kickplayer en 255?

Als ik je commando goed interpreteer, beweer je dat er een commando admin.kickplayer255 (en dat dus admin.kickplayer1 is een compleet ander commando) is.
Die error zegt dat je geen arguments hebt meegegeven, en dat klopt, arguments komen meestal na het commando, beide gescheiden door een spatie :)
Probeer dus eens admin.execremotecommand admin.kickplayer 255 .

Het kan zijn dat ik er totaal naast zit :P ik speel geen BF'42

edit:
Logica pwns ;)
[google=battlefield server commands] gooit je naar deze site:

Admin
admin.kickPlayer (ID)
met spatie had ik al geprobeerd, kreeg dan geen error maar er gebeurde verder dan ook niks, de persoon in kwestie werd niet gekicked :(
Nog een edit: dat je niet kan connecten, zit je achter een router of firewall?
ik probeerde via en pc op het netwerk te connecten dus dat zal dan wel nie het probleem zijn geweest :)
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 17:18:
Je moet iig achter de admin.execrem... "" hebben staan jouw vb. wordt dan: admin.execremotecommand "admin.kickplayer 255"

Maar dunno verder :P wij als clan hebben een server bij g.net en ikzelf doe het altijd in remoteconsole (dosvenster) die ingameversie heeft bij mij nog nooit gewerkt.

//edit: anders moet je hier ff kijken: http://www.blackbagops.com/bfutils.shtml een alternatief voor dat textbased dosvenster :)
dat ga ik zo eens proberen, zo tezien kan je daar zo'n beetje alles mee wat ik wil :)

thx

edit:
W00t het werkt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Toet3r op 15-04-2003 19:54 ]