Hey allemaal
Ik speel de laatse tijd veel battefield 1942 op een dedicated server, en nou wilde ik een van de spelers admin rechten geven. Maar nou is me niet echt duidelijk hoe dat moet. In de Readme van BF staat wel het een en ander aan commano's.
En ook staat er in de map van BF een map "admintool" met daarin de file remoteconsole.exe.
Volgens de readme zou je in de console het commando ''admin.enableremoteadmin'' moeten invoeren om remote server access aan te zetten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet alles is, of ik doe iets fout
Want ik kan dan nog steeds niet de admin commando's uitvoeren.
Af en toe krijg ik ook de volgende foutmelding bij het invoeren van een commando
Ohja ik heb Battefield 1942 versie 1.31
Iemand die weet hoe het moet?? ik kom er namelijk echt nie uit
thx
Ik speel de laatse tijd veel battefield 1942 op een dedicated server, en nou wilde ik een van de spelers admin rechten geven. Maar nou is me niet echt duidelijk hoe dat moet. In de Readme van BF staat wel het een en ander aan commano's.
En ook staat er in de map van BF een map "admintool" met daarin de file remoteconsole.exe.
Volgens de readme zou je in de console het commando ''admin.enableremoteadmin'' moeten invoeren om remote server access aan te zetten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet alles is, of ik doe iets fout
Af en toe krijg ik ook de volgende foutmelding bij het invoeren van een commando
En wat dat remoteconsole.exe betreft. Daar moet je username, password, port en serverip invoeren, maar als je dat doet dan blijft de tekst connecting to 10.0.0.155:14567.. maar staan en gebeurd er verder niks> admin.execremotecommand admin.kickplayer255
Error admin.execremotecommand admin.kickplayer255
Error: Too few arguments, the min no of argumnets is 1!
>
Ohja ik heb Battefield 1942 versie 1.31
Iemand die weet hoe het moet?? ik kom er namelijk echt nie uit
thx
[ Voor 22% gewijzigd door Toet3r op 14-04-2003 13:19 ]