Hoi,
ik heb een aantal vragen over de webmessenger, maar
Alleereerst specs testserver:
PIII 550
192 MB Intern
FreeBSD 5.0 RC3
Apache 1.3
Php_mod 4
Ik wil dus webmessenger opzetten en hierbij is het nodig jabber op te zetten. Tevens heb ik mysql-server geinstalleerd en een table aangemaakt, hier zijn geen problemen mee.
Nu heb ik jabber vanuit de ports opgezet, en de config file aangemaakt.
De host in de config file staat op localhost.
Het probleem:
Wanneer ik een nieuw acount aan wil maken op de site krijg ik hetvolgende te zien:
Zoektochten:
Google!
GoT!
Bij google krijg je iets russisch achtig en op got wordt niet ingegaan op fouten die kunnen ontstaan.
Elke hulp is welkom
ik heb een aantal vragen over de webmessenger, maar
Alleereerst specs testserver:
PIII 550
192 MB Intern
FreeBSD 5.0 RC3
Apache 1.3
Php_mod 4
Ik wil dus webmessenger opzetten en hierbij is het nodig jabber op te zetten. Tevens heb ik mysql-server geinstalleerd en een table aangemaakt, hier zijn geen problemen mee.
Nu heb ik jabber vanuit de ports opgezet, en de config file aangemaakt.
De host in de config file staat op localhost.
Het probleem:
Wanneer ik een nieuw acount aan wil maken op de site krijg ik hetvolgende te zien:
In de errorlog zie ik het volgende verschijnen:Sorry, our server is currently experiencing technical difficulties. Please try again later.
Details: No response from Jabber daemon
Wie weet wat het probleem hier is? Is het iemand al wel gelukt deze service op te zetten?20030414T12:16:42: [notice] (localhost): bouncing a routed packet to localhost from 14@c2s/80E0280: Internal Delivery Error
Zoektochten:
Google!
GoT!
Bij google krijg je iets russisch achtig en op got wordt niet ingegaan op fouten die kunnen ontstaan.
Elke hulp is welkom