Toon posts:

Hoe zet ik de "Net-Send"zooi uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van Net-send Pop-up`s zoals vele hierzo, na dat ik de afzender na maanden lat te hebbeb gehad heb ik er eens een paar weken lang naar zijn IP elke 5 sec. 1tje terug gestuurd met de medeling hier mee te stoppen.
Klachten riching deze zuidAmerican IP had helaas nooit gewerkt en kreeg de mededeling dat ze het niks kon schelen en dat ik niks er tegen kom doen.

Mijn terug post werdt door de verzender als een klacht naar planet gestuurd die meteen begonnen te drijgen me af te sluiten, ook na uitleg kreeg ik weinig begrip.

Om een lang verhaal kort te maken hoe zet ik die ""net-send " zooi uit in XP zodat ik die zooi niet meer kan ontvangen, of beter gezegt niet mee word weergegeven?
Jullie zouden me hiermme erg gelukkig maken _/-\o_

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 15:38
net stop Messenger ?

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:34
Ga naar services en zet messenger uit. Dan zou het over moeten zijn

Send encrypted messages - Freelance Drupal Developer

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 22:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je moet inderdaad de messenger service uitzetten. Dit heeft nix met msn'nen te maken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Buzzin Hornet
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
net stop in dos tikken is een optie (maak je een batch en die zet je in de startup) of de service messenger via configuratie scherm uitzetten

I intend to live forever - so far, so good.

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54
Buzzin Hornet schreef op 14 april 2003 @ 11:58:
net stop in dos tikken is een optie (maak je een batch en die zet je in de startup) of de service messenger via configuratie scherm uitzetten
Je kunt het beste de hele service uit zetten ga naar start -> uitvoeren -> services.msc Zoek hier de messenger service en zet deze uit en zorg ervoor dat hij niet meer automatisch opstart. :)

• Madnessi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08-2025
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 11:55:
Om een lang verhaal kort te maken hoe zet ik die ""net-send " zooi uit in XP zodat ik die zooi niet meer kan ontvangen, of beter gezegt niet mee word weergegeven?
Jullie zouden me hiermme erg gelukkig maken _/-\o_
Gebruik een firewall is het probleem snel opgelost

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Software Algemeen - FAQ - updated 31-03 hier is het wel te vinden :)

voortaan even zoeken/FAQ bekijken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.