Opnemen van pc/stereo naar minidisc

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 12:33
Ik wil op mijn minidisc-speler opnemen. Hiervoor worden standaard al 2 kabels meegeleverd, namelijk een optische en een stekker met aan de ene kant een rode en witte plug en aan de andere kant een gewoon stekkertje die je oordopjes ook hebben.

Ik heb in mijn pc een SBlive 1024 zitten (niet platinum) en daar kan je niet de optische kabel op aansluiten (als ik het goed begrepen heb). Is er een ander soort kabel waarmee ik wel kan opnemen vanaf de pc?
En hoeveel scheelt dit in de kwaliteit?

En in welke ingang van m'n stereo moet die andere stekker?

Alvast bedankt..

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
hey naan zoals ik al gezegt had over icq moet je een stekker hebben die je op de uitgang van je SB kaart kan douwen, en aan de andere kant op je MD speler. (als je een dubbele uitgang hebt kun je dus gewoon die kabel met die rooie en die witte stekker gebruiken) anders moet je een nieuwe audiokabel kopen...eentje met aan twee kanten dezelfde stekker (2weg geloof ik).

voor je stereo geldt hetzelfde

Verwijderd

Heb je een SB Live met zo'n geel plugje aan de bovenkant, die COAX-DIGI OUT is, dan kun je daarvoor bij Conrad of www.hoontech.nl een bouwpakketje van 3 tientjes of een kant en klare converter voor kopen bij Hoontech voor 75.- die er een OPTICAL DIGI OUT van maakt en dan kun je er zo die glasvezelkabel op de Laserdiode TOS-Link aansluiten.

http://HardwareXpo.hypermart.net

Verwijderd

(8>

zeker gelukt?