Toon posts:

[internet explorer 5.5] kan security niet wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de security settings van internet explorer wijzig naar custom voor intranet spingt hij automatisch terug naar low

De machine draait op NT4
wie weet hoe ik ze (blijvend) kan veranderen ?

Verwijderd

Ik heb dit ook eens met 5.5 op NT4 gehad.

Had je alle patches voor de security-holes geinstaleerd? Zo nee dan is het zeer waarschijnlijk dat een website met een combi van Javascript, VB en/of ActiveX de browser heeft gekaapt. Hierdoor kan je dan niet meer vertrouwen op de integeriteit van het besturingssysteem. Misschien opnieuw proberen?

Tip: Als je niet alle patches voor MsIE kan of wil bijhouden gebruik dan Mozilla.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 12:44:
Ik heb dit ook eens met 5.5 op NT4 gehad.

Had je alle patches voor de security-holes geinstaleerd? Zo nee dan is het zeer waarschijnlijk dat een website met een combi van Javascript, VB en/of ActiveX de browser heeft gekaapt. Hierdoor kan je dan niet meer vertrouwen op de integeriteit van het besturingssysteem. Misschien opnieuw proberen?

Tip: Als je niet alle patches voor MsIE kan of wil bijhouden gebruik dan Mozilla.
dit is voor op het werk
hier is IE5.5 standaard..dus ik kan mozilla niet.

de machine staat trouwens bij een afdeling waar ze alleen op ons intranet mogen. en ze moeten connecten naar een applicatie server

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 13:01 ]

Verwijderd

Tja, ik zou de admin eens vragen of die tijd heeft. Hebben anderen de zelfde problemen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 13:03:
Tja, ik zou de admin eens vragen of die tijd heeft. Hebben anderen de zelfde problemen?
is niet via een policy..
hij is de enige.. en het is een lokaal probleem.. niet profiel gebonden..

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Verwijderd

Ik kan geen chocola maken van je laatste reply.
Het laatste wat ik kan bedenken is dat je 2 sytemen vergelijkt qua register-keys:
code:
1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 16:21:
Ik kan geen chocola maken van je laatste reply.
Het laatste wat ik kan bedenken is dat je 2 sytemen vergelijkt qua register-keys:
code:
1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones
Normaal worden je internet explorer security settings in het profiel opgeslagen
(current user in registry)

maar op een of andere manier overruled iets op de pc (dus lokaal) de settings van iedereen die hier op inlogt.
Pagina: 1