[Router] Counter-Strike probleem

Pagina: 1
Acties:

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als ik via mijn router een server join word ik er na een tijdje uitgegooid zonder een of andere melding (naar console). Zonder router heb ik hier geen last van.

Router

Actiontec R1020S

Portmappings:
113 - 113 tcp > Ident
27005 - 27050 udp > HalfLife
6003 - 6003 udp > HalfLife
7002 - 7002 udp > HalfLife

Het disconnecten gaan zonder enige regelmaat.

Een oplosbaar probleem? Anders gaat de router vandaag even terug naar de winkel :/

Verwijderd

erm ik hoef hier echt geen poorten op te geven voor CS, zowel bij me linuxrouter als bij de etechrouter niet...

• RAJH
  • Niet online
Had het zonder de poortmapping ook, dat is het rare ervan. Heb iig de techsupport van Actiontec gemailed. Misschien is het een veelvoorkomend probleem en hebben ze de oplossing :)

Verwijderd

Hmm.. dat probleem heb ik ook. Heb je er al een oplossing voor? :S
Is erg irri.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Hoe staan jullie NAT timeout en eventueel de TCP Timeout ? Is deze tijd per ongeluk gelijk aan de tijd dat je kan spelen ?

• RAJH
  • Niet online
Valt niet in te stellen met deze router

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Heb je de poorten echt naar je eigen pc gemapped of zijn het een soort "Special Apps" poorten die mbv een trigger worden geopend?? Je kan iig beter niet met trigger poorten werken met dit soort dingen (al heb ik zelf ook geen enkele poortmapping voor CS hoeven maken op mijn SMC router).

Wees consequent, maar niet altijd

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 22:25
Als deze router dmz ondersteund en jij als enige gamed moet je dit ff aanzetten naar je eigen pc ip. om zo direct access te hebben.

Specs

Verwijderd

Wat is dmz?
Ik ben wel de enige die gamed.. Hoe bedoel je dat direct access?

Verwijderd

dmz = demilitarized zone

Meer info:
http://searchwebservices....,,sid26_gci213891,00.html

Verwijderd

hmmz..
als ik port 27005 forward, kan ik niet eens meer connecten...

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Je hoeft om een game te spelen ook niet te portmappen het probleem zit waarschijnlijk in de timeout van het tcp protocol van je router je kan kijken of er nog firmware updates zijn. / Mischien is het toch ergens instelbaar.
Pagina: 1