[PocketPC] Wel Messenger geen Internet via Wifi

Pagina: 1
Acties:

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Ik kan met mijn Ipaq met PocketPC2002 en Wifi wel op Messenger, maar niet op internet. Ook e-mail werkt (internet).
Internet heeft gewerkt, maar doet het niet meer. En Pocket IE geeft geen foutmeldingen. Hij zoekt zeer kort en geeft en laat vervolgens de huidige pagina staan.

De Ipaq is via een draadloos netwerk verbonden met een XP machine, welke via een Freesco machine is verbonden met ADSL.
De XP machine bridged de LAN en WLAN kaart.

Op de XP machine werkt alles naar behoren.

Op heb al gesprobeerd om de bridge te verwijderen en opnieuw te installeren en om op de Ipaq de connection properties te wijzigen (ondanks dat Messenger gewoon werkt)
IP adres ipv url werkt ook niet ook de http management service van freesco is niet te benaderen.

Wanneer een dergelijke vraag in WOS, NT of I&T moet, hoor ik dat graag.

>>>Dan maar een hard-reset: problem solved

[ Voor 10% gewijzigd door Vergeten op 14-04-2003 20:03 ]

• Vergeten

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Zoals boven gemeld gaat internetten nu goed, alleen kan ik nog niet internet bankieren.
Hij gaat in soommige gevallen wel naar een beveiligde inlogpagina (als ik daar weg ga krijg ik een melding dat ik een beveiligde pagina verlaat). https werkt derhalve lijkt mij.
Ook heb ik geprobeerd om Java (Jeode) te installeren, maar dat lost het probleem niet op.
Ik heb bij girotel en rabobank geprobeerd in te loggen...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 12:22
Popup killer actief?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Vergeten

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Nee. Op ipaq trouwens nog nooit last gehad van pop-ups! Kan volgens mij ook niet want er is maar één venster... of is dat juist het probleem? (Misschien even naar wat prono sites gaan, dan weet ik het meteen :+ )
Bij de rabobank reageert hij niet als ik op 'sparen & beleggen' druk bij girotel krijg ik de pagina niet en bij webmail kom ik wel op de beveiligde site (128bit SSL) en kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen, maar bij het drukken op 'login' gebeurt er niets.

[ Voor 46% gewijzigd door Vergeten op 16-04-2003 20:37 ]

Verwijderd

Er zit standaard geen Javascript op de Pocket PC. Dat is punt 1. Heb je toevallig een Proxy ingesteld in je Connections settings?

• Vergeten

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Nee, geen proxy. Zit wel Javascript op, maar het werkt niet :( Heb MS Powertools/IETools geinstalleerd en de optie 'enable jscript and show jscript errors' aangezet. Dan geeft hij inderdaad errors bij de pagina's.
Nog geen oplossing uit andere topics gehaald...

• Imre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 06:35
Zou kunnen dat je ergens een patch moet halen om ssl connecties te maken. Kijk eens of je kan inloggen op hotmail. Ik weet dat er daar een probleem was met sommige pocketpc's. Op de site van de fabrikant zou je dan wel een update kunnen vinden denk ik.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Probeer NetFront eens, http://www.access.co.jp/english/ppc/

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03 16:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Rabobank telebankieren werkte geloof ik alleen met IE 5.5 en hoger (tijdje geleden in ieder geval), ik denk niet dat ze inmiddels veel tijd hebben gestoken in het compatible maken van hun website voor andere browsers. "Want die gebruikt toch niemand."

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Maar met NetFront werkt het dus wel :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Vergeten

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Imre schreef op 18 April 2003 @ 21:58:
Zou kunnen dat je ergens een patch moet halen om ssl connecties te maken. Kijk eens of je kan inloggen op hotmail. Ik weet dat er daar een probleem was met sommige pocketpc's. Op de site van de fabrikant zou je dan wel een update kunnen vinden denk ik.
SSL werkt, want hij geeft aan dat ik weg ga van een beveiligde pagina.
Hotmail werkt ook, maar wel met javascript fouten.

Met Netfront lijkt het allemaal goed te werken!
Pagina: 1