Ik heb op een aparte partitie de nieuwste BeOs Developer Edition 1.1 geinstalleerd die je kunt downloaden vanaf beosonline.com
De installatie ging eigenlijk prima, de bootloader zorgt ervoor dat ik tijdens het booten kan kiezen tussen windows xp en BeOS .
Afijn als ik voor BeOs kies dan krijg ik het boot scherm van BeOS te zien en daarna een zwart scherm. Dit is een bekend probleem. Als ik daarna probeer om bios in safe mode te draaien blijf ik hetzelfde scherm krijgen. Ik kan in mijn bios plug en play niet uitschakelen dus dat kan mij in ieder geval ook niet verder helpen.
Ik heb bij de installatie de p4 kernel gekozen aangezien mijn laptop een p4 heeft
Kan iemand mij verder op weg helpen hiermee?
Ik zou dolgraag BeOS naast WindowsXP willen draaien
Ik heb ook al BeOS max edition geprobeerd, speciaal voor de P4
maar die gaf hetzelfde zwarte scherm bij de installatie
BeOS personal edition kreeg ik ook niet aan de praat maar die schijnt de P4 helemaal niet te ondersteunen
P4 1,7 Ghz Celeron
Ik heb een laptop met een SIS650 chipset
512 mb ram
hitachi 40GB HD
Samsung DVD-CDRW combo
De installatie ging eigenlijk prima, de bootloader zorgt ervoor dat ik tijdens het booten kan kiezen tussen windows xp en BeOS .
Afijn als ik voor BeOs kies dan krijg ik het boot scherm van BeOS te zien en daarna een zwart scherm. Dit is een bekend probleem. Als ik daarna probeer om bios in safe mode te draaien blijf ik hetzelfde scherm krijgen. Ik kan in mijn bios plug en play niet uitschakelen dus dat kan mij in ieder geval ook niet verder helpen.
Ik heb bij de installatie de p4 kernel gekozen aangezien mijn laptop een p4 heeft
Kan iemand mij verder op weg helpen hiermee?
Ik zou dolgraag BeOS naast WindowsXP willen draaien
Ik heb ook al BeOS max edition geprobeerd, speciaal voor de P4
maar die gaf hetzelfde zwarte scherm bij de installatie
BeOS personal edition kreeg ik ook niet aan de praat maar die schijnt de P4 helemaal niet te ondersteunen
P4 1,7 Ghz Celeron
Ik heb een laptop met een SIS650 chipset
512 mb ram
hitachi 40GB HD
Samsung DVD-CDRW combo