Ik heb het volgende probleem. Ik heb een Razer 2000 boomslang USB muis die regelmatig midden in een spel uitvalt doordat de computer hem kennelijk opeens niet meer ziet (ik heb Windows XP professional met alle updates) Het ligt niet aan de muis drivers want het gebeurt zowel met de normale windows drivers als met de laatste drivers van de Razer site (www.razerzone.com).
Als ik bij mij systeeminfo kijk zie ik dat mijn videokaart (ti 4400), mijn SB audigy en mijn USB host controller alle drie op interrupt 16 ziten. Zou dat het probleem zijn? en zo ja hoe verander ik dit ? SB in ander PCI slot ? of dat ACPI gebeuren in mijn bios uitzetten met alle ellende van dien.
Ik word redelijk gestoord van dit probleem en heb al van alles geprobeerd maar ik heb nog steed niet de oplossing gevonden. Wie kan mij helpen!
Mijn systeem bestaat uit:
Asus A7V333 moederbord met een Athlon 2000+ (op 1750 mhz)
1024 MB pc 2700 ddr geheugen, leadtek ti4400 en SB Audigy, netwerk kaart, 2 x maxtor hdd (60 en 80 gig), cd writer en dvd speler.
Als ik bij mij systeeminfo kijk zie ik dat mijn videokaart (ti 4400), mijn SB audigy en mijn USB host controller alle drie op interrupt 16 ziten. Zou dat het probleem zijn? en zo ja hoe verander ik dit ? SB in ander PCI slot ? of dat ACPI gebeuren in mijn bios uitzetten met alle ellende van dien.
Ik word redelijk gestoord van dit probleem en heb al van alles geprobeerd maar ik heb nog steed niet de oplossing gevonden. Wie kan mij helpen!
Mijn systeem bestaat uit:
Asus A7V333 moederbord met een Athlon 2000+ (op 1750 mhz)
1024 MB pc 2700 ddr geheugen, leadtek ti4400 en SB Audigy, netwerk kaart, 2 x maxtor hdd (60 en 80 gig), cd writer en dvd speler.
Life is what happens while your making other plans..