Toon posts:

[BF1942] Geen textures, wel shading

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik mijn probleem middels de topic titel goed heb verwoord, maar dit is mijn probleem: als ik BF1942 speel zie ik van de omgeving wel de textures, maar alle objecten (bunkers, mannetjes, tanks, zelfs mijn eigen handen) zijn wit tot bruin geshade... Het geweer is wel goed, maar het pistool is ook alleen maar weergegeven in wit-bruine shading.

herkent iemand dit probleem en zo ja, wat is er aan te doen?

Win XP Prof Engels
Hercules 3D Prophet 2MX (driver 4.0.4.1; de nieuwste van NVidia krijg ik niet geïnstalleerd)
DirectX 4.09.00.0900 (Is dit 9 of nog 8a, weet het namelijk zelf niet 8)7)
Duron 600 @ 892
384 MD RAM

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Het klinkt alsof het een texturebug is. Heb je al eens andere/nieuwere patches geprobeerd?
En heb je dit opeens of al sinds het spel geinstalleerd is? Anders zou ik eens naar je cdrom kijken of die misschien beschadigt is.
Kijk verder eens of een reinstallt wat uithaalt, anders moet je toch eens andere Direct X of oudere Detonators proberen.
Een laatste optie zou zijn, textures van iemand anders vragen waarbij het wel goed werkt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 1.31 patch er zojuist overheen gehaald, maar dat hielp niets... Ik heb het probleem sinds ik het spel geïnstalleerd heb, wel kreeg ik aan het einde van de install een foutmelding, maar die heb ik middels "Ignore" overgeslagen en daarna liep ie gewoon door. Misschien is het idd de cd dan, zou wel klote zijn