Ik heb n P3-1Ghz, 128 MB SDRAM, GF3 TI 200, Win-XP (met SP1) systeem, maar ik heb nogal n probleem met de juiste detonator vinden.
GF 3 TI 200 is er 2 maanden geleden ingezet, ivm reparatie.
Van de fabrikant heb ik Nvidia detonator 14.62 (zeer instabiel) en 15.20 (ook wel 1 a 2 vastlopers per dag) gekregen.
Nu heb ik de nieuwste detonator geinstalleerd (43.45), heb nu geen vastlopers meer, maar wel weer andere problemen.
Probleem 1
Ik kan mn pc niet meer uit de slaapstand halen.
Krijg volgende foutmelding:
De laatste poging om het systeem vanaf de vorige locatie op te starten is mislukt.
Wilt u het opnieuw proberen?
- Herstelgegevens verwijderen en naar het opstartmenu gaan (1)
- Doorgaan met het opnieuw opstarten van het systeem (2)
Het komt er in het kort gezegd op neer dat je altijd het eerste moet kiezen.
Probleem 2
Als ik mijn beeldscherm n tijdje uitzet en m daarna weer aanzet krijg ik n zwart
beeldscherm met enkele gekleurde strepen in t midden van t scherm. De pc loopt dan echter niet vast. Op de tast heb ik n printscreen gemaakt, maar als ik me pc opnieuw opstart en dan die printscreen ga bekijken, ziet ie er gewoon normaal uit.
Wat kan ik nou t beste doen? Doorgaan met t uitproberen van detonators of gewoon bij 1 bepaalde versie blijven?
GF 3 TI 200 is er 2 maanden geleden ingezet, ivm reparatie.
Van de fabrikant heb ik Nvidia detonator 14.62 (zeer instabiel) en 15.20 (ook wel 1 a 2 vastlopers per dag) gekregen.
Nu heb ik de nieuwste detonator geinstalleerd (43.45), heb nu geen vastlopers meer, maar wel weer andere problemen.
Probleem 1
Ik kan mn pc niet meer uit de slaapstand halen.
Krijg volgende foutmelding:
De laatste poging om het systeem vanaf de vorige locatie op te starten is mislukt.
Wilt u het opnieuw proberen?
- Herstelgegevens verwijderen en naar het opstartmenu gaan (1)
- Doorgaan met het opnieuw opstarten van het systeem (2)
Het komt er in het kort gezegd op neer dat je altijd het eerste moet kiezen.
Probleem 2
Als ik mijn beeldscherm n tijdje uitzet en m daarna weer aanzet krijg ik n zwart
beeldscherm met enkele gekleurde strepen in t midden van t scherm. De pc loopt dan echter niet vast. Op de tast heb ik n printscreen gemaakt, maar als ik me pc opnieuw opstart en dan die printscreen ga bekijken, ziet ie er gewoon normaal uit.
Wat kan ik nou t beste doen? Doorgaan met t uitproberen van detonators of gewoon bij 1 bepaalde versie blijven?
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!