Toon posts:

Journaal opnemen op een pc

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een prachtige, superdeluxe NVIDIA TNT 2 PRO met 32 MB geheugen. Helemaal onder de indruk van de geweldige prestaties van dit apparaat(dat overigens 488 in 3dmark 01 haalde) bekeek ik eens goed de achterkant. Er bleken videoin en videoout poorten op te zitten(eentje = scart, ander lijkt op ps2 van muis).

Nu wilde ik hetvolgende doen

1 ; Tv beelden bekijken op mijn pc
2 ; Deze beelden kunnen opnemen en bewaren als mpeg of avi of iets dergelijks.
3; dit alles in handig programma

ik ben een leek op dit gebied, en de search leverde niet echt iets bruikbaars voor mij op.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:21

Shunt

Boe

ik vrees voor je dat ze bijde tv in zijn ;) op nemen zal niet lukken dus :P

ik geloof namelijk niet dat er al vivo kaartje bestonden in de tijd van de TNT 2 pro :P
dus ik denk dat je tog moet gaan voor een tv in kaartje moet gaan
en bij de software die je bij zon kaartje krijgt zit wel spul bij om op te nemen ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

hummm humm ... een SCART op een videokaart? Lijkt me niet :o , tenzij je zo'n convertor stuk aan de kaart hebt zitten....
Die PS/2-achtige is SVHS.

Waarschijnlijk heb je alleen een TV Out..... zie www.vcdhelp.com voor alles wat je wilt weten...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ik zou eens beginnen met het lezen van je handleiding. Daar zul je allen ins en out leren die je kaart te bieden heeft; vervolgens als je iets niet begrijpt pak je een zoekmachine en ram je term in het veld; resultaten lees je en je bent een stuk wijzer. :)

Dit topic is gesloten.