Moet ik no gspeciale dingen invoeren als ik een tweede computer onder hetzelfde email adres mee wil laten draaien?
Samengevat: nope
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
die cpu draait nu onder een ander adres is dat erg?moe tik het dan gewoon veranderen?
Btw hij heeft nog nooit geflust.

Btw hij heeft nog nooit geflust.
Verwijderd
als het van een ANDER DPC lid is zou ik zeggen laten staan ..
als het van een NIET DPC lid is zou ik zeggen inpikken die PC .. maar omdat dat waarschijnlijk NIET eerlijk is zou ik ff opzoek gaan naar de eigenaar van die koe en hem overtuigen dat DPC echt het enige alternatief is
Als je de Koe zelf op de PC hebt gezet dan mag je natuurlijk het e-mail adres veranderen in je eigen e-mail adres of dat van het sub-team waar je voor graast
SUC6
greetz
bob
als het van een NIET DPC lid is zou ik zeggen inpikken die PC .. maar omdat dat waarschijnlijk NIET eerlijk is zou ik ff opzoek gaan naar de eigenaar van die koe en hem overtuigen dat DPC echt het enige alternatief is
Als je de Koe zelf op de PC hebt gezet dan mag je natuurlijk het e-mail adres veranderen in je eigen e-mail adres of dat van het sub-team waar je voor graast
SUC6
greetz
bob
Die pc staat op de kamer van mijn zusje, dus ik ehb het ff veranderd. Ik dacht misschien krijg je problemen als je het mail adres veranderd opeens maar dat is dus niet zo.
Pagina: 1