SB Live aansluitingen doorlussen naar voorkant kast

Pagina: 1
Acties:

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 13:05

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Ik wilde even kort informeren naar iets waar jullie 't antwoord waarschijnlijk meteen op hebben. Ik heb via search gezocht maar d'r kwam nix conlusiefs naar boven.
Ik heb een nieuwe kast gekocht met voorin onder een klepje een aansluitng voor koptelefoon en mic. Die wilde ik proberen aan te sluiten op m'n SB Live, ik weet dat er de EXT en brede aansluiting voor LiveDrive opzitten maar weet niet zeker of ik nu ook de Output via die pinnen kan doorlussen. Is dit mogelijk of is het inderdaad alleen voor input bronnen? Concreet dus: kan ik mijn audio aansluitingen via de pinnen op de SB Live verbinden met de aansluitingen aan de voorkant van de kast? (dus zowel achter als voor geluid eruit (eventueel geluid achter uit wanneer ik voor een koptelefoon heb aangesloten))

I see dead pixels...

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:55
Wat heb je hier aan ? zitten die uitgangen niet op je SBLIVE ?

[ Voor 69% gewijzigd door STIMPPYYY op 13-04-2003 22:47 ]

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

De LiveDrive heeft zelf nog heel wat electronica aan boord... Als je een analoog signaal op je frontje wil, denk ik dat je beste gok is de line-out door te lussen naar daar. En de mic-aansluiting op die van de kaart zetten (zit er geloof ik een extra op, aux, line2/mic en cd-in)a

Forget your fears...
...and want to know more...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee joh je kan hem idd op dit EXT header zetten. Moet je wel even een pin-out vinden, maar die staat ook op internet, en hij is al een paar keer langs geweest op GoT

EDIT: of was dat de audigy alleen? Nou, je meot maar even zoeken met google ;)

[ Voor 20% gewijzigd door frim op 13-04-2003 23:21 ]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 13:05

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
frim schreef op 13 april 2003 @ 23:17:
Nee joh je kan hem idd op dit EXT header zetten. Moet je wel even een pin-out vinden, maar die staat ook op internet, en hij is al een paar keer langs geweest op GoT

EDIT: of was dat de audigy alleen? Nou, je meot maar even zoeken met google ;)
Heb ik gevonden maar daar staat nix van een gewone line-out, alleen ingangen en midi-out en in... Da's 't probleem.... Zou goed kunnen dat 't alleen met Audigy kan, vandaar dat ik 't ook vroeg.

En dat "wil" ik niet echt, maar dat leek me gewoon handig vooral voor LAN-parties, ff gauw koptelefoon inpluggen, je kent 't wel. Vandaar m'n vraag, als 't niet kan, yah dikke pech, dan niet :)

En ik was inderdaad ook al bang dat 't alleen maar LiveDrive kon, en die is me 't geld niet waard, ik heb er dan nxi aan behalve die aansluiting en de optische dussss...

Maar alvast thx voor de opheldering tot nut toe :)

I see dead pixels...