Forget your fears...
...and want to know more...
Lijkt mij dus niet dat het gaat lukken.
Uit wat voor een Mac heb je ze trouwens gehaald, als ik vragen mag?
[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 13-04-2003 21:03 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Tegenwoordig zitten er zelfs PCI kaarten in Apples...
Verwijderd
Je zal dan zien dat je met de SCSI ID jumper ID kan instellen van 0....15
Je zal wel moeten formatten/partities moeten maken om schijf te kunnen gebruiken in je PC
Da's iets te kort door de bocht joh, het is 0..7, gezien het 50pins is, en dus narrow, en dan kun je maar 8 apparaten op een bus aansluiten (waarvan eentje je scsi kaart zelf zal zijn)Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 21:05:
Zoek bij de HD fabrikant op typenummer en vind de manual.
Je zal dan zien dat je met de SCSI ID jumper ID kan instellen van 0....15
Je zal wel moeten formatten/partities moeten maken om schijf te kunnen gebruiken in je PC
Dit is onjuist. Je kunt de harde schijven best gebruiken in je PC. Je raakt wel alle data kwijt wat erop staat.Bunghole schreef op 13 April 2003 @ 21:01:
Ok: De HDD's zijn voor een MAC, een Mac heeft een totaal andere structuur dan een normale PC.
Lijkt mij dus niet dat het gaat lukken.
Waarschijnlijk zitten er 3 jumpers op je harde schijf met daar bij ID1, ID2, ID3.
hier moet jij je ID mee instellen.
ID0 = Alle jumpers er af
ID1 = Jumper op ID 1
ID2 = Jumper op ID 2
ID3 = Jumper op ID 1 en ID 2
ID4 = Jumper op ID 3
ID5 = Jumper op ID 1 en ID 3
ID6 = Jumper op ID 2 en ID 3
ID7 = Jumper op ID 1 en ID 2 en ID 3
Forget your fears...
A0 is in mijn verhaal ID1Aetje schreef op 13 April 2003 @ 21:14:
Doh. Er staat telkens A0, A1 en A2 op. Is dus gewoon scsi. Goed, ik ga die schijf eens proberen zo...
A1 = ID2
A2 = ID3
Forget your fears...
Dus de data ben je niet perse kwijt..
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
Blij dat ik nu toch weet wat ik zoeken moet