Toon posts:

Toshiba sdr5002 met princo media

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb de toshiba sdr5002 nu kan ik bij de regenboog voor 37,50 25 princo kopen. werken deze met mijn dvd brander? heeft iemand ervaring met de toshiba en met princo?

bij voorbaat dank

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Princo media zijn zeer slecht, ik zou ze niet kopen.
Misschien kan je er 1tje kopen om te testen, maar ik zou zeker geen groot pak kopen. Want als je nu eens heel veel DVD-r koopt om dvd-video te kopieren, maar ze zijn niet leesbaar in je dvd-rom drive en standalone dvdplayer, dan ben je niets met die lege dvd's.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, das minder ja mijn stand alone is de lenco dvd12 hoe zit het met that's write media? zijn deze ook slecht?

• psychodweep
Koop er 1tje en test het, that's write zijn zeker beter dan princo.
Lenco is ook niet bepaald goed merk, die heb je zeker gekocht bij best-sellers ?

Verwijderd

Mijn ervaringen met That's Write zijn nog negatiever dan die met Lenco (wel aardig). Princo vond ik matig...

Inderdaad zijn het wel 3 budget DVD-R's

• psychodweep
Ik bedoel wel dat Lenco DVD-spelers niet bepaald goed zijn..... de cdr's waren nog slechter (even slecht als Trust)...

Verwijderd

Topicstarter
dude ik ben erg tevreden met mijn lenco stand alone dvd speler. hij doet het super speelt dvd-r dvd-rw en dvd+rw af!!!! beeldkwaliteit is echt goed. Dus niet oordelen over iets waar je geen verstand van hebt. Of goede argumenten geven. Dit was even offtopic

Verwijderd

Ik heb een zelfde brander als jij. Daarmee heb ik twee maanden geleden een paar Princo's 2x mee gebrand en ik kan ze nog best lezen.

Zo slecht zijn ze dus ook weer niet. Bij mij werkt het OK.

Verwijderd

Topicstarter
thnx m8 dit was de reactie waarop ik w88
Pagina: 1