Turn it off and on again.
ik heb een v770 ultra gehad een een vriend een v770 gewoon. Het verschil zijn volgens mij de kwaliteit van het geheugen en dat de clocksnelheid hoger draaid. gebruik powerstrip en je komt erachter dat je nog veel meer uit je kaart kan halen.
Met de gewone v770 haalde wij tijdens het overclocken van die kaart in 3dmark2000 een verschil van +800
Met de gewone v770 haalde wij tijdens het overclocken van die kaart in 3dmark2000 een verschil van +800
Met powerstrip kan je je clocksnelheid van de grafische cpu verhogen en ook de snelheid van het geheugen. Powerstrip kan je ook bij geforce kaarten gebruiken, ga ervan uit dat het niet uitmaakt als je een m64 (64bit ipv 128) hebt.
Ik heb dus geen extra koeling op me kaart, alleen zo'n heatsink, geen fan dus, maar kan ik gewoon powerstrip gebruiken, en heeft het nut op een P2 @ 233MHz?????
Verwijderd
Powerstrip kun je gewoon gebruiken jah, alleen merk ik er bijna niets van. Ik heb een p2 450MHz, ik merk er niets van of m'n TNT2 nou op 125/150 loopt of 160/205
Bij 3dmax geen verschil, is gewoon omdat mijn processor te langzaam is =|
Als ik mijn 450 op 524 zet, heb ik 500 3dmarks meer. Dus ik denk dat je er niet veel van zult merken.
Bij 3dmax geen verschil, is gewoon omdat mijn processor te langzaam is =|
Als ik mijn 450 op 524 zet, heb ik 500 3dmarks meer. Dus ik denk dat je er niet veel van zult merken.
Pagina: 1