Toon posts:

Net als Radio 2 Top 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een lijst op internet zetten waaruit men een keuze kan maken. Het is dan bijvoorbeeld de bedoeling dat men 10 keuzes aanvinkt ofzo. Als dat gebeurt is moeten er punten toegekent worden van 1 naar 10 en die moeten vervolgens verzonden worden en bij mij binnenkomen en direct opgeteld worden bij de anderepunten die zo'n keuze heeft gekregen.

Als voorbeeld neemik maar ff de Top 2000 van Radio 2 die elk jaar wordt uitgezonden. Als je daar op kan stemmen krijg je eenlijst met artiesten met daarbij behorende plaat. Als je dan zo'n artiest aanklikt dan gaat die naar een ander lijstje (je favorieten 10 lijstje). Als je er dan 10 hebt aangeklikt dan verzend je dat en dan moet er, neem ik aan, een automatisch telsysteem achterzitten om dus die Top 2000 samen te stellen....

Nou, wie kan mij hierover meer vertellen. Hoe dit werkt enzo en heeft er misschien iemand zo'n soort script.

Greetz Marcus

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op got! Ik raad je aan het volgende even te lezen: Webdesign & Graphics - FAQ en Policy. Dan wordt je wat wijzer wat er ongeveer de bedoeling in dit forum is.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:20

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Daar gebruik je nou een database voor met serverside scripttaal. Ik zou hiervoor een db-tabel maken die er zo uitziet (globaal):
code:
1
id / artiest / titel / jaar / score

dan kan je gewoon de score verhogen met de score die de gebruiker eraan geeft :)

ik heb het idee dat je geen idee hebt waar ik het over heb, daarom overbodige shit weggelaten

edit _________________________________________________
YT-Croc schreef op 13 April 2003 @ 20:19:
Welkom op got! Ik raad je aan het volgende even te lezen: Webdesign & Graphics - FAQ en Policy. Dan wordt je wat wijzer wat er ongeveer de bedoeling in dit forum is.
Oh, en jouw post helpt hem doordat... :?

[ Voor 32% gewijzigd door Thijsmans op 13-04-2003 20:22 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Geloof dat whoami wel duidelijk was. :)
Zoiets als Top 2000

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.