Verwijderd

Topicstarter
Ik heb neet een nokia 3510i.

Alleen hoe moet ik een screensaver kiezen want als ik via zo'n site zo'n ding koop dan slaat hij hem op als plaatje. Hoe moet dit :?

Oh ja en heeft iemand misschien een programma om die java games,polopyhonic ringtones (en meer van dat soort dingen) te kunnen maken?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Die screensaver die je koopt via de besteldingen die zijn voor oudere (nokia) toestellen en niet meer te gebruiken op serie 60 toestellen van Nokia bij mijn weten. Je heb namelijk gewoon 1 screensaver, (de klok) en hier hangt ook een lager energie gebeuren aan vast.

Je 2e vraag kan ik helaas niet beantwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
ehm heel vaag, waarom staat hij dan bij die meeste dingen : Geschikt voor de nokia 3510i :S

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 20:22:
ehm heel vaag, waarom staat hij dan bij die meeste dingen : Geschikt voor de nokia 3510i :S
Tja de afbeeldingen op zich dus wel maar misschien gewoon door het model niet als screensaver te gebruiken..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Jawel....hij staat staat bij optie screensaver.....

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 07:11:
Jawel....hij staat staat bij optie screensaver.....
Als je wilt dat hij de screensaver in de plaats van de klok laat zien, don't try it.
Dit zal je niet lukken, volgens mij zit je gewoon aan die klok vast..hij spaart op die manier ook genoeg stroom, anders zal je standby tijd flink achteruit gaan..

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 19:45
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 20:12:
Oh ja en heeft iemand misschien een programma om die java games,polopyhonic ringtones (en meer van dat soort dingen) te kunnen maken?
Dit kan met het progie MobiMB! Met dit progie, kun je kleuren plaatjes, java games en midi ringtones naar je 3510i zetten! Meer info: http://www.logomanager.co.uk/

Verwijderd

Topicstarter
jah dat moet je kopen....?
Ik bedoel iets met gratis ofzo!

EN het gaat me erom dat ik het kan maken, wnat ik kan ze al op me telefoon krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 14:42 ]

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:29
Ik heb ook een nokia 3510i, en ik kan al niet eens een (officiele) datakabel te koop vinden ?
Weet iemand een goede (online maakt niet uit) winkel ?

Krijg je bij een kabel de software er al bij ?

Bij voorbaat dank

[ Voor 6% gewijzigd door feelthepower op 15-04-2003 16:27 ]

Pagina: 1