Toon posts:

Metal Gear Solid 2 problemen (PC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Metal Gear substance gekocht en al meerdere malen uitgespeeld.

maar wat mij opviel is dat de termal googles anders waren dan bij de oude MGS. dit vond ik neit erg tot bleek dat iedereen die ik kon en het spel ook had wel het zelfde had.

Dit is opzicht geen probleem maar wel vervelend bij mij is het beeld dus gewoon zoals de termal googles in splinter cell enzo blauw met des te warmer geel tot rood. terwijl hij licht rood tot donker rood hoort te zijn dit vind ik vreemd. Waarom doet hij dat kan iemand mij dat vertellen. ???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Als ik het goed begrijp vergelijk jij de realiteit met een spel als Splintercell en Metal Gear Solid 2 :?
Ik denk dat je het geel - rood zit ipv licht rood - donker rood, omdat je dan meer verschil ziet in plekken waar mensen (zouden kunnen) zitten.
Maar ik zie trouwens geen echt probleem, maar meer een discussie :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik vergelijk MGS neit met Splinter Cell maar het is vreemd dat die kleuren zo zijn dat hoort niet. En vor het spel is het makkelijker in licht rood donker rood is omgeving duidelijker nu is die totaal blauw wat vooral ik een zeer koude omgeving erg rot speeld.

Verder probleem is het idd neit zoals ik al zei maar waarom is mijne anders dan de rest

• Hahn
Ik zei niet dat je MGS2 met Splintercell vergeleek, ik zei dat je MGS2/Splintercell met de realiteit vergeleek :)

Je bent trouwens niet al te duidelijk met je verhaal, wat probeer je bijvoorbeeld hier mee te zeggen:
vor het spel is het makkelijker in licht rood donker rood is omgeving duidelijker nu is die totaal blauw wat vooral ik een zeer koude omgeving erg rot speeld.
:?

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry ben vaag kweet ok ff op goede manier zeggen

je hebt night vision googles die zijn groen das logisch, maar je hebt ook thermal googles die bv in MGS verschijdene roodtinten geeft hiermee is vooral IR lasers enzo duidelijk te zien en mannetjes zijn fel rood en items zwart om maar ff een voorbeeld te geven.

Ok nu MGS 2 ik een strategie gide van een vriend van me zie je die genoemde rode therm. googles. die strategie gide is wel van de ps2. Ok daar is een verschil maar nu heeft die vriend van mij wel dat rode beeld terwijl ik vast zit aan een oervervelend blauw met geel en rood beeld waar je geen ene shit kan onderscheiden. De mannetjes zijn wel duidelijk maar daar heb je niks aan als je niet kan onderscheiden waar de mannetjes horen te staan als je aan het snipen bent bijvoorbeeld.

hoe voeg je plaatjes toe ik heb namelijk een paar screens gemaakt ??

• Hahn
code:
1
[img]Link van plaatje[/img]

Zo kan je plaatje toevoegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 13-04-2003 20:20 ]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 21:14
ja ik heb dat ook, dat blauwe beeld, als iets warmer is dan wordt het groen/gelig, is het heet dan is het rood
in mgs 1 op de psx was het idd zo dat de omgeving donkerrood was en de warmtegevende dingen felrood, steeds feller naarmate het meer warmte uitpoepte

niet dat het me zo erg boeit maar wel vreemd als die vriend het wel heeft met de pc

mischien is dit ook issue met ati of nvidia kaart?
ik heb een radeon 9700, wat heb jij empr0r? en wat heeft die vriend?
Pagina: 1