Toon posts:

[slack9]evolution 1.3.x nl spelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik draai nu eindelijk evolution (dropline-gnome is fantastisch daarvoor :) ) maar ik heb nog 1 probleempje . De nederlands spellingschecker.

Deze had ik nog niet geinstalleerd (aspell-nl) dus even vanuit de extra directory deze geinstalleerd, maar nu ziet me evolution deze niet.

In de FAQ van ximian en google search kwam ik ook alleen er maar op uit van "installeer aspell en het werkt", heeft iemand anders hier misschien ervaring mee?

Verwijderd

Topicstarter
24 uur voorbij *schop*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 18:25:
...
In de FAQ van ximian en google search kwam ik ook alleen er maar op uit van "installeer aspell en het werkt", heeft iemand anders hier misschien ervaring mee?
Heb je dat dan ook geprobeerd?

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:57

wzzrd

The guy with the Red Hat

AFAIK gaat dat stukje in de FAQ (eigenlijk de hele FAQ) over Evolution 1.2.x
Volgens mij werkt de spellchecker in Evolution 1.3.x gewoon nog niet. Hier ook niet iig.
Als je graag een spellchecker wilt, zul stable software moeten gaan gebruiken :)

Verwijderd

Topicstarter
wzzrd schreef op 15 april 2003 @ 08:36:
AFAIK gaat dat stukje in de FAQ (eigenlijk de hele FAQ) over Evolution 1.2.x
Volgens mij werkt de spellchecker in Evolution 1.3.x gewoon nog niet. Hier ook niet iig.
Als je graag een spellchecker wilt, zul stable software moeten gaan gebruiken :)
Tja.... heb het geprobeerd hoor 1.2.x te gebruiken, maar kreeg het gewoon niet voor elkaar met al die packages die erbij moesten. Met de 1.3 hoefde je niet zo gek veel te updaten, en op zich werkt het best wel stabiel. (op de calender na)

En ja tuurlijk heb ik geprobeerd om die te installeren :) Maar er is dus niemand die het hier aan de praat heeft gekregen?